Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KS12
#4977
Hej!

Ja nu har jeg siddet og læst en masse om Samsung, der åbenlyst er alles favorit. Det ligner jo nærmest en gang reklame det her ;-)

Men Sonys nye Bravia modeller er da heller ikke ringe, og lyden er bedre, menuen mere brugervenlig og billedet ikke dårligt. Rigtigt at Samsung har en bedre (dybere) sort farve, men jeg syntes også den er fór farvestrålende... Og så er det jo lidt træls at vente på at Samsung får skiftet kanal.

Er jeg den eneste der ikke er fuldstændig færdig over Samsung 61M? Er den virkelig så god?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#5016
Jo Bravia serien er helt sikkert meget interessant. Deres S serie har dog, efter min mening ikke levet helt op til Samsungs skærme i samme prisklasse og V serien har været prissat lidt for højt.

Men rent billedmæssigt minder Samsungs og Sonys LCD-TV om hinanden på mange punkter. Jeg synes sagtens man kan argumentere til begge mærkes fordel og der er jo mange individuelle ting som spiller ind.

Hvis du overvejer Sony, så overvej eventuelt om de nye serier ikke er noget for dig. XBR serien giver et rigtig godt billede, og jeg har ikke set Sonys nye topserie, men umiddelbart lyder den mere lovende end XBR allerede er.

Hvis du ikke allerede har læst om dem, kan du læse mere her: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... tart_from=&