Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Per
#4451
OK - der var sku ikke så meget respons på min forespørgsel om Samsung LE32-M61 men her kommer et nyt.

Er der nogen som kan hjælpe med følgende: vil et EYE TV 20 set-up sammen med en Dual core 2,5Ghz G5 Mac være en måde at forbigå en DVD/harddiskoptager.


Tænker mest på om signalet fra TDC først skal igennem en selector box eller om Eye TV kan erstatte den.

Når man nu har hele billed og musicsamlingen på sin Mac virker det lidt tåbeligt at skulle investere i en seperat HD optager.

Og er der iøvrigt problemer med at sende signalet igennem en Mac - mht opløsning??
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#4459
Der er rigtig mange tråde om M61 herinde, så jeg vil anbefale dig at søge lidt.

Jeg kender ikke så meget til Mac og bruger det kun sjældent på mit arbejde, men signaler fra TDC kan generelt godt modtages, så man kører uden om Selectoren.
Til dette skal du have fat i en DVB-C tuner med en vis funktionalitet. Jeg kender ikke umidderlbart EYE TV 20, så jeg kan ikke svare på om den vil understøtte det.
DVB-C tuneren skal have et CI-slot til et Viaccess CAM-modul, for ellers vil du kun kunne modtage ganske få stationer.