Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#403
Velkommen til forum kusk :)

Det de mener med LG.Philips er, at det er LG.Philips paneler der sidder i skærmene. Det medfører en vis kvalitetssikkerhed, men det er ikke noget du behøver lægge så meget i, for det har rigtig mange skærme faktisk.

Jeg har hørt enkelte tilbagemeldinger på skærmene i 32 og 37 tommer og de har været positive uden at være så dybdegående. Jeg faldt for nyligt over en dansker som havde 37 tommer modellen og han var da begejstret i forhold til de krav han havde til skærmen på forhånd.

Her er også en norsk tråd, hvor de omtales. Indlæg nummer 22 skulle hjælpe dig lidt på vej med erfaringer:
http://www.minhembio.com/forum/index.ph ... opic=95759

Derudover vil jeg dog anbefale dig at få lavet en aftale med Globevision om at komme ud og se den pågældende model. Hvis du ikke bor nær København, som de oplyser som et muligt sted at se skærmen, så står de muligvis også hos andre forhandlere. Hvert fald sådan som jeg tolker deres nedenstående kommentar.
Hvis du synes Tv og DVD signaler står godt på skærmen og du er positivt overrasket, så er det måske noget for dig. Det virker hvert fald som en interessant skærm fra en ikke så kendt producent.