Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pbo001
#4279
Nu har jeg læst og studeret frem men kan simpelhen ikke helt se nogen forskel på Samsungs nye modeller 32R71B - (pdf produktblad) vs 32R72B - (pdf produktblad), der i min lille verden burde være bedre end den efterhånden legendariske M61 når man ser bort fra størrelsen;-)

Den største forskel jeg har fundet er prisen....hos shg.dker prisen for 71B modellen kr. 11.399 og for 72B modellen kr. 14.295- altså en forskel på næsten kr. 3000 (priser set d.d.)

Mon ikke jeg bør slå til nu på 71B modellen eller er der andre der kan supplere min viden ?

PS. popup skal være tilladt for at gå direkte til priserne...

mvh

pbo001
Af hest
#4301
Vent til efter den 1. april. Der kommer Samsung med nogle nye priser, så skulle alle modeller falde en smule i pris
Af pbo001
#4324
Nu har jeg checket følgende modeller:

LE-32R71B
LE-32R72B
LE-32R75B
LE-32R76B

og har kun fundet ændringer i designet - altså ingen tekniske forskelle mellem modellerne.
Samtidig har jeg talt med Samsung Support Danmark, der oplyser, at der ikke er tekniske forskelle mellem de nævnte modeller, men alene forskel i designet.
Forskellen består i at pladen mellem selve chassiet og bordstativet fås i flere farver.

Efter sigende skulle der være modeller på vej med indbygget digital tuner, så måske skulle man vente alligevel...