Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#3955
Er der nogen der ved om der måske er tale om et og samme LCD-skærm?

Hvis det er én skærm, der bare bliver kaldt 2 ting, er der nemlig stor prisforskel hos de forskellige forhandlere.

Evt. nogle der har erfaringer med denne model?
Af jacob
#4088
nej det er samme tv, i det ene har de blot undladt at bruge rz betegnelsen
Af MartinB
#4141
Tak for hjælpen.

Det undrede mig bare at man på nettet kan se det til knap 11.000 kr., og det i Elgigangten står til 17.000 kr.
Af Neonode
#4187
MartinB skrev:Tak for hjælpen.

Det undrede mig bare at man på nettet kan se det til knap 11.000 kr., og det i Elgigangten står til 17.000 kr.
Hehe ja og den er jeg hoppet i, men jeg leverer også mit LG tilbage til elgiganten idag, så kan jeg købe det i tyskland eller i en netshop! Skulle egentlig have købt et andet, men ekspedienten fik mig overtal til at købe den LG, så jeg viste ikke hvad prisleje den havde på nettet, men det fandt jeg hurtigt ud af :S
Af MartinB
#4241
Jeg har netop fundet ud af i dag, at Elgiganten i Roskilde kører med et "Roskilde-tilbud", hvor nøjagtig samme lcd står til 12.499 kr. Men det er kun indtil deres lager er solgt ud.
Af MartinB
#4373
Hej Rasmus

Tak for linket :)

Der er så mange LCD skærme, så LG 32lx2 er nok det jeg er tættest på. Men så til gengæld er der mange der taler om Samsung...

Kender du noget til dette LG? Jeg mener det har været på markedet i en del måneder nu, så mon det allerede er blevet en "gammel" model nu?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#4429
Det er ikke forældet, men det går jo stærkt. Der skulle komme nogle nye modeller fra LG snart og det gælder generelt alle producenterne. Her fra apil til juni lanceres en række nye Tv - ikke mindst LCD-TV.

LGs model har nogle fordele i forhold til Samsungs modeller. Det er f.eks. en bedre kompatibilitet med PC tilslutning, men overordnet set synes jeg Samsungs topserie tilbyder en lidt bedre billedkvalitet ved Tv og filmgengivelse.
Af MartinB
#4486
Det er igen den der med hvor længe gider man vente... :o

Men som skrevet tidligere fås denne LG til 12.500 kr. i en butik, og det virker da okay billigst for en LCD der er blevet rost så meget :)
Af MartinB
#4723
Det er nu endt med et køb af LG 32lx2, og jeg er meget tilfreds med det. Det står utrolig skarpt i forhold til hvad jeg havde forventet, og meget bedre end da jeg så det i butikken.

Tak for hjælpen Rasmus... :)