Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Clausbs
#3341
Hej

Jeg ved godt det nok ikke er det rette sted for dette spørgsmål, men jeg har travlt, da jeg *skal* bestille kabeltv idag - sidste frist før de lukker signalet... Øv.

Nå, men mit spørgsmål er: Er det korrekt forstået, at hvis man vil have en Selectorbox, så *skal* man også betale et kabel-tv abonnement?

Hvis ja, bliver det jo en halvdyr affære... hvilket jeg i øvrigt også synes kabeltv er.

(til admin: bare flyt tråden, hvis den generer)
mvh
Claus
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#3342
Du skal betale for Selectorboksen og så skal du vist betale et mindre beløb per måned for selctorens funktionalitet. Du kan modtage enkelte kanaler blot med en DVB-C tuner, men ikke samme omfang, som Selectoren tilbyder.

Samlet set synes jeg du får en del ud af Selectoren sammen med en digital fladskærm. Der er virkelig forbedringer at se.

Læs eventuelt mere her: http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/pri ... ctr_bestil
Af Clausbs
#3346
Hej Rasmus

Tak for dit svar.

Jeg har et fladt tv - lcd, så jeg ville vel få noget for pengene med en selectorbox.

Men sagen er den, at jeg synes det bliver til mange penge for at se tv :-)

En parabol er ikke tilladt hvor jeg bor, så jeg er lidt overladt til tdc's priser, hvilket ærger mig :-)

Så vidt jeg lige kan se det bliver regningen på adskellige hundrede pr. måned med kabel og selector...
Af Mr_Mo
#3349
Jeg har lige købt selector til 595 kr. med et kort til 0 kr for et år.

Jeg skal altså ikke betale noget i et helt år, hvorefter jeg skal købe et nyt kort til 199 kr. IMO er 595 kr. et billigt pris, du får også kanaler som Tv1000, Canal+, C More og kanaler i andre sprog gratis i en måned.

Men for at bestille skal du være kunde hos TDC Kabel TV.