Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Virgilen
#3240
Jeg har lige bestilt mit samsung LE32M61B, og har søgt lidt her på siden vedr. vægbeslag til skærmen.

Har ikke kunne finde noget konkret, så her kommer spørgsmålet.

Hvilket vægbeslag er godt til denne skærm når man tager i betragtning at det skal være så fleksibelt som muligt, dvs op, ned, til siden, og helst også ud fra væggen.

Håber i kan hjælpe, da jeg ved at mange herinde ejer denne skærm, og man har jo ikke en fladskærm for at den skal stå på gulvet vel....

På forhånd tak!
Af Coagulus
#3303
Hmmm - jeg havde samme problem som dig. Jeg valgte dog at købe EFW 6325 fra Vogels.....det viste sig ikke at være en god ide. Men det hænger nu mere sammen med tv'et - det har en ret svag bagside i plast. Der er 6 gevind forsænket i plasten, men selve tv'et hænger i plastkassen alene. Der er ikke en metalramme eller andet der stiver den af. Men det virker dog, men jeg blev nødt til at save ophænget til, da det var lidt for stort (rager for langt ud til siden og ned over AV input området). Hvis du vil have justerbarhed på dit tv, så kan det godt lade sig gøre, med det ser lidt usikkert ud. Jeg har stivet plasten af med brede spændeskiver, for at mindske presset. Jeg mener det går ok, men nu må jeg se efter et stykke tid - det kan være at plasten revner. Hvis jeg skulle vælge i dag, ville jeg købe EFW 6245 også fra Vogels. Stabilitetsproblemet vil være det samme, men i det mindste vill jeg ikke behøve nedstrygeren. Mht tv'et - så står det som en drøm....alle mine høje forventninger er blevet indfriet, og jeg var klar over den svage bagside inden købet.

Held og lykke med det
Senest rettet af Coagulus 15. feb 2006, 10:03, rettet i alt 1 gang.
Af Virgilen
#3305
Tak for dit svar

Jeg glæder mig også helt vildt. Håber det er med posten i morgen...