Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#3074
Jeg har et spørgsmål til eksperterne :)

Vi har fået ComX som tv-udbyder i vores ejendom for ca halvt år siden, og kort sagt, synes jeg kvaliteten stinker,i forhold til den måde jeg normalt så tv på.
Før i tiden så jeg tv over min selector, men en selector kan man jo ikke anvende på ComX, da de ikke samarbejde med TDC.
Men signalet bliver dog bedre når man ser over sin harddiskoptager, via scart-kabel.

Ville det være spild af penge at invistere et LCD/plasma tv?

Jeg vil have et tv som er min. 40 tommer, og gerne 50.
Budget ligger på 25-30000 kr.
Er kvaliteten god nok som lcd i denne størrelse, eller kan det meget bedre betale sig at købe plasma, da det jo er billigere og også noget med ar farverne står bedre?
Har overvejet en af modellerne af Sony, Philips, eller evt samsung. (men kan få 20% rabat hos sony, så det lokker da )

Så evt et genialt forslag til det bedste tv jeg burde købe? og om det overhovedet kan betale sig med dette signal?
Af teamet
#3105
har IP eller analogt tv ved comx? Kunne godt lyde som et problem med en konverter, som du muligvis ikke behøves til lcd-tv. Er ikke nede med comx's stik og bestemt ikke ekspert, men det er et bud..
Af shiver.dk
#3112
teamet skrev:har IP eller analogt tv ved comx? Kunne godt lyde som et problem med en konverter, som du muligvis ikke behøves til lcd-tv. Er ikke nede med comx's stik og bestemt ikke ekspert, men det er et bud..
Ved faktisk ikke hvad de bruger? men synes bare at signalet ikke fungerer optimalt. Og man bruger et normalt antennesignal, hvis det siger noget?
Af teamet
#3116
Du skulle nok prøve at ringe ind til dem og forhøre dig så. Kan også være at din hdd-optager kan forstærke signalet, så det derved kommer bedre igennem. I det tilfælde kan man jo altid købe en signalforstærker eller får comx til at give den lidt mere juice i deres ende..