Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KSR
#2924
Harj..

Hvad skal jeg vælge.. Et LG tv eller et Samsung..

Hvad er det bedste? Jeg kan godt li at LG har 37'', for synes sgu 40'' blir liiige i overkanten, så hvis det blir et samsung skal det være 32''.

Er faldet rigtig meget for det Samsung LE32M61B

Hvor hurtigt falder de tv priser?:) Hvis jeg f.eks. ventede til aug. med at købe Samsung LE32M61B. Hvad ville det sådan ca. være faldet?:)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#2926
Det er umuligt at spå om prisudviklingen. Der sker for meget på skærmmarkedet til at vi vil kunne give dig et estimat på hvor meget du kan spare. Alt falder i pris, så hvis du venter længe nok får du den sikkert gratis, men på den måde får du jo aldrig noget nyt. Ligeledes vil der altid komme noget nyt og langt bedre, så på et eller andet tidspunkt må man bare stige på toget og købe det man helst vil have...
Af KSR
#2927
Under alle omstændigheder skal jeg først købe til aug. da det er der jeg vil flytte hjemmefra og har ikke plads til et 32'' LCD på mit værelse:).
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#2931
Til august vil de nye modeller højest sandsynligt være på markedet, så her falder prisen for M61 modellen nok også. Men jeg synes bare, at du skal følge lidt med i udviklingen og så se på hvilket Tv du skal erhverve dig når den tid kommer.
Af KSR
#2933
Jeg vil give dig fuldstændig ret hr. Larsen.. Men jeg er blevet nærig på mine gamle dage og håber derfor at tv'et kommer ned i nærheden af prisen 10000 kr. Tror I det vil være heelt ved siden af?!

\\KSR
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#2938
Nu er udsalgsprisen hos Samsung jo helt oppe og ringe på 18Kkr. og selvom visse forhandlere har den til 16Kkr så ville jeg ikke tro at du kan spare 6Kkr på så kort tid.

Men hvis du ikke har råd/plads til den på nuværende tidspunkt, er det jo også fuldstændigt underordnet? Hvorfor ikke bare læne sig tilbage og tage det med ro og vente og se hvordan markedet ser ud på det tidspunkt? Som jeg skriver, så er der med garanti en skærm der er endnu bedre på det tidspunkt og den koster jo nok også omkring de 20Kkr - vil du så vente til jul for at lade den falde i pris?
Af KSR
#2960
Har set tv'et til 13998 kr. på hifipriser... Så regner stærkt med at det falder 4000 kr.
Af jacob
#2961
de to forhandlere der har det til den pris importerer det fra tyskland
Af KSR
#2962
Og det er skidt eller hvad?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#2963
Nej, men det afspejler bare ikke prisudviklingen i Danmark. Du kan sikkert finde skærmen billigere i udlandet, hvis du vil tage den risiko det nu end er.