Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hxt21
#2777
Hejsas, jeg har sider og læst en del fra denne side og jeg nyder virkelig alt det står her.
Nu er det jeg skal til at købe et nyt tv, og det skal være fladt. :)

Jeg vil gerne høre om der er nogle der kender til Alfaview, jeg tænker på at købe 37 tommer udgaven af den. Jeg syns den ser rigtig flot. Men er det de penge vejr?
Nogle der slev har Alfaview, eller kender tildem
E
Af kirneh
#2841
Jeg venter stadig på mit 37" LCD tv fra alfaview.
Snart 2 måneder siden jeg købte og betalte.
Der går ikke lang tid for jeg kræver min epenge igen. Det er fandeme for dårligt.

Jeg er bare bange for at så købe et nyt tv et andet sted og så komme i kø igen.

Kan godt være at Alfaview laver gode skærme (jeg syntes de er nice til prisen). Men deres service og logistik sucks bigtime
Af hxt21
#2851
Jeg har søge efter det på goggle, og har funde en test på http://www.hardware-test.dk/test_show.a ... &type=test, som giver denne type skærm en rigtig god anbefaling. Så derfor påtænker jeg at købe det. Men vil jo lige høre hvad folk kenter til det her inden.
Og jeg må sige at jeg er meget ked af at høre at der er nogle der der har dårlig afring med dem, 2 månder er bestem ikke en tid jeg vil accetere hvis jeg har købt og betalt for væren.
Håber ikke det er tedens de har.
Men har nogle køb og fået dere alfaview og hvad syns de om produkket?.

Nogle der har ide til et godt altandertiv?

E
Af kirneh
#2867
Det er standarten med den levering lige for øjeblikket. De sælger så mange skærme at de slet ikke kan føæge med.

Prøv at søg på dette forum vedr folks erfaringer eller søg på www.hifi4all.dk
Der er flere indlæg om netop disse skærme.
Af HenningS
#2905
Hej

Jeg har haft det pågældende 37" en 10 dages tid, men leverede det tilbage igen.
Betalte forøvrigt ikke forud.. hvorfor skulle man det?? afhentet cash..

Det er et flot tv og generelt er det et flot billede, men det var et par ting jeg ikke kunne leve med..

1: kanalskifte og skift imellem dvd, sat var hamre langsom
2: Farve havde jeg store problemer med, specielt hudfarver. Nyancer i farverne.. eks. en himmel eller baggrunde kunne man se overgange i farverne hvor det burde være flydende

Har nu købt et Philips 32 PF9967 D og det jeg meget tilfreds med
Lækker, lækker

MVH Henning
Af kirneh
#2908
Jeg er helt enig i at det er dumt at betale upfront. Jeg ved heller ikke hvorfor jeg gjorde det.
Var helt klart en tankebøf.

Men sådan er det jo nogen gange.