Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mckrogh
#269438
Hej flatpanels.

Jeg er på udkig efter et nyt tv til stuen... og har fulgt med i tråde hvor i kommet med glimrende råd :)

Jeg har kig følgende modeller:

Sony XE9005 65 - kroner 11.777,-
Sony XE9305 65 - kroner 14.977
Philips 65PUS8102 - kroner 9.999,-

Jeg bruger mest mit TV til at se fodbold og serier.

Hvilket af disse 3 ville i anbefalde mig at købe? Eller ville i anbefale et helt fjerde?
#269449
Xe93 er er godt køb til den pris. XF90 er dog lige kommet og kan levere samme kvalitet, dog med potentiale for en mere homogen fordeling af lyset og dermed mindre clouding. Den koster dog pt stadig tæt på de 20.000 kr, så hvis det er nu og her, så er sen nok uden for rækkevidde.
Af HenrikT
#269451
Ville klart vælge et af de Sony. Synes bare ikke man kan finde dem til de priser . . . Altså hvis de skal være på lager ?
Af Beckham
#269452
Ejer selv XE93 og har en kammerat som har XE90...begge i 65". Du går ikke helt galt i byen med disse to. Synes de begge leverer på et højt niveau....herunder også på fodbold.
Af Grandahl
#269468
Hvad er dit budget, jeg mener hvis du har 15000 at handle for er der ikke ret langt op til en OLED?
Af Grandahl
#269475
Nej det er nok ikke at foretrække, bevægelse er en lille smule bedre ved Sonyen.. Det skal dog siges at det ikke er mange der brokker sig her over OLED ved sport.. Forskellen er marginal.. OLED har en del andre fordele, billedet er bedre, betragtningsvinkler hvis i sidder flere er slet ikke et issue ved OLED..

B7 står pt til 16995 kr ser jeg nu. Jeg havde selv nuppet den, jeg ser selv en del sport.