Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#269435
Hvor længe skal man ca. regne med at nuværende 2017 modeller er i handlen?

Jeg er tændt på et LG B7 65", men først til sommer. Der er det sikkert også faldet lidt i pris, men kan man regne med at det stadig er i handlen der? Der er 2018 modellerne jo kommet. Og dem er jeg ikke interesseret i pga. prisen.

B6 er f.eks. ikke at finde på Pricerunner længere.
Af Globulus
#269439
Køb B7 nu eller B8 til Black Friday.

Eller rettere: Hvis du er interesseret i en 2017-model kunne du lige så godt have købt den til Black Friday 2017 og p.t. allerede have haft glæde af den i fire måneder. Priserne er kun faldet en lille smule siden da.

Husk også på, at 2018-modellerne introduceres til væsentligt lavere vejledende priser end 2017-modellerne, så med mindre det blot er et udtryk for en lavere top er det meget muligt, at vi vil komme til at se lavere priser på 2018-modellerne til Black Friday end vi så på 2017-modellerne.

Men svaret giver vel sig selv: Du vil ikke købe før til sommer og du vil ikke betale introduktionspris for 2018-modellerne, så der er jo kun tilbage at se, om 2017-modellerne stadig er i handlen til sommer. Hvis de er, så er spørgsmålet, om vi ikke er så langt henne at det er bedre at vente til Black Friday. Hvis ikke, så er du jo tvunget til at vente.
#269440
Ja, okay, point taken ?

Det er først nu vi laver om og det giver mening at skifte TV ud, derfor.

Og ja,.måske kunne det betale sig at vente til black friday.

Hvor meget lå B7 til ved introduktion, i forhold til hvad B8 kommer til?

B7 er faldet ca. 2000,- indenfor den sidste måned eller to.
Brugeravatar
Af bbplayer
#269443
Måske værd at holde øje med elgiganten/Aalborg? De har åbnings tilbud her fra på fredag 07:00 , så måske skal du ud og køre lidt for den pris du gerne vil have dit tv til.
Af Globulus
#269444
55" B7 kostede 29.999 ved introduktionen, men faldt til 19.999 i løbet af meget kort tid. Jeg tror dårligt at der gik meget mere end en måned.

65" B7 kostede over 40.000 ved introduktionen, men jeg var ikke opmærksom på, hvor hurtigt det første store prishug kom eller til hvad. Det kostede 18.888 til Black Friday og er nede i 16.999 nu.

55" og 65" B8 kommer vist til at koste hhv ca. 23.000 og 33.000 ved introduktionen, men jeg tror, at det blot er mere realistiske introduktionspriser, således at det første store prishug bliver knap så stort og efterfølgende prisfald og slutpriser vil være på linie med 2017-modellerne.