Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stefankaerbo
#269432
Hej. Hvilket en billed indstilling passer bedst til PS4 pro. Biograf,HDR effekt livagtige og standard. Hvordan ved jeg hvilken jeg skal bruge for at få den bedste udnyttelse af HDR på både tv og PS4 pro ?
Håber nogen kan hjælpe :)
/stefan
Af JoachimKJ
#269436
Jeg anbefaler den der hedder gaming for at få den lave input lag.
Dernæst så har jeg brugt billedeindstillinger fra ratings og så justeret en smule i farven i forhold til at få et pænere billede.
#269447
Der er vist lavet en semi-kalibrering af spilprofilen af TV-kalibrering.dk i en af trådene herinde. Jeg orker ikke at søge den frem vis min mobil, men søg på hans indlæg.
Brugeravatar
Af DaneLaw
#269457
Bruger pt spilprofilen på mit B7V på en Xbox X, men har prøvet at rode lidt rundt i indstillingerne da jeg oplever lidt slør (utydelighed) i et spil som PUBG og via 4K opløsning og HDR enhanced og især når jeg panaorere hurtigt fra side til side over landskabet eller køre på motorcykel og zig zagger for at undgå at blive plaffet.
Aktuelle Input lag. https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/c7 ... rison_1800

Er selv lidt i tvivl om der er noget at hente ved at vælge PC profilen med 4:4:4 understøttelse med henblik på gaming og HDR-enhanced games på PS4pro & Xbox X eller om det er hip som hap.?

Ved at vælge PC mode får man lav inputlag på samtlige andre profiler foruden 4:4:4 men om PC-mode er "the place to be"i relation til gaming på disse LG OLEDs forsøger jeg selv at fornemme og syntes ikke jeg kan fornemme nogen synderlig forskel..