Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af hans123
#269410
ex700 har desværre en del omtale på det problem.

jeg kunne ikke leve med det. men det er nok ikke helt unormalt for visse tv

Har du prøvet at justere billedet efter nogle test fra nettet ?
har du 100% skrald på settings så ses det nemt
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#269413
Det er svært at vurdere ud fra et billede, hvor skærmen tydeligvis er kraftig overeksponeret. Vi skyder selv billeder til vore tests, hvor lukketiden er lang netop for at illustrere clouding (det er ikke bleeding dét du viser - det sidder i sider/hjørner), men det afspejler jo ikke oplevelsen i en normal brugssituation.

Som Hans spørger: Er skærmen indstillet korrekt?
Af Basto
#269414
Jeg kunne heller ikke leve med det . Udover det var jeg også ramt af ujævn lys fra kanten i højre side . Jeg var i en Expert butik for nylig og fandt det samme problem på de ex700 de havde i butikken. Jeg har solgt mit tv og er på jagt efter en ny skærm .

Mvh
Af pagh
#269496
Det er indstillet efter de anbefalede settings i anmeldelsen her på siden, dog er baggrundslyset på 45 i stedet for 35.

Selv i menuen på Apple tv 4 kan det ses tydeligt. Mindre når der ikke er mørke scener.

Jeg er ret i tvivl om jeg bare skal leve med det, eller høre power omkring reklamation.
Nogen som har erfaringer med sådanne reklamationer ved Power, især du hvor jeg, selvfølgelig, har smidt kassen væk.
Af Basto
#269502
Jeg overvejede at få den sendt ind . Men droppede det efter at ha sendt mange billeder video osv ind til den og service værksted . Hvor de selvfølgelig ikke kun se noget som ikke var okay .. efter 14 er der kun en mulighed det er værksted hvor de højst sandsynlig vil spise dig af med at alt er som det skal være . Så jeg anbefaler at du ophæver køb hvis du er i tvivl

Mvh Michael
Af Basto
#269503
Jeg kæmpede en kamp i telefonen med Power , først lovede de mig at Panasonic ville sende en mand hjem til mig for at se fejlen. Så kunne de pludselig ikke sende en mand
Og jeg vil ikke ha dem til at fragte mit tv hvis de nærmest på forhånd afslår i tlf . Jeg havde simpelthen glædet mig sådan til at få nyt tv , men det blev bare en frustrerende oplevelse .
Mvh Michael
PS den næste skærm bliver tjekket grundigt inden de 14 dage er gået .