Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jhjorsal
#269281
Jeg har kik på et Philips 65pus8102 der lige nu er på bud til 10K, er det en okay pris set i lyset af at der vel snart kommet nye modeller. Jeg syntes selv det opfylder det meste af mine behov, der hvor jeg dog er i tvivl er tuner delen, syntes jeg har læst et sted at alle modellerne over 8000 har twintunet, det syntes jeg dog ikke jeg kan læse mig til nogen steder at denne model har, nogen der ved om det er tilfældet?
Brugeravatar
Af Pede8000
#269287
Jeg ville overveje 55POS9002 OLED fra Philips, jeg er SÅ begejstret og jeg kommer fra et rigtigt fint TV til 11k
LG´s 55" er lige ledes på bud til 10k.

Du vil ikke fortryde et sekund! Et Apple tv4k ind i det og så er det tv-himlen!
Af Jhjorsal
#269300
Ja nu var det jo et 65” jeg kikkede efter ? og jeg syntes på et tidspunkt jeg havde læst at alle tv fra Philips i 8000 serien og op havde twin tuner, men det kan jeg ikke se på den side I referer til, ej hellere på dyrere modeller, er bare sikker på at jeg læste det et sted på et tidspunkt
Brugeravatar
Af Pede8000
#269302
Ja, det havde jeg ikke bidt mærke i, beklager.
Har en Kabelbox med HDD, så tænker sket ikke i de baner. ;-)

Trods det, 65" mindre godt tv slår ikke 55" godt. Kvalitet frem for kvantitet, ikk?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#269305
Det er jo et spørgsmål om prioritet. Hvis du sidder +5 m fra TVet, så begynder 55” at blive noget småt, så jeg synes ikke svaret er entydigt.
Brugeravatar
Af Pede8000
#269306
Torben Rasmussen skrev:Det er jo et spørgsmål om prioritet. Hvis du sidder +5 m fra TVet, så begynder 55” at blive noget småt, så jeg synes ikke svaret er entydigt.
Næ, det er ikke nemt at komme med anbefalinger, hvis man ikke har alle data.

Jeg sidder ca 2,5 meter fra mit TV og der ville et LCD på 65" præsentere mig for alle de dårligdomme der kendetegner den type paneler.

Var rimeligt tæt på f.eks Samsung Q8 65" og det stod ikke rigtigt distancen. Har ikke set det pågældende Philips, men har jo zone styring og UHD-p. certifikat, så helt galt kan det ikke være...

Sidder man over 2,69 m fra sit tv, er 65 iflg rtaings anbefalet, så det bør de fleste nok have. :)

Held og lykke med jagten, det og indstillinger er den halve fornøjelse.
Brugeravatar
Af Pede8000
#269328
Nej, da.
Jeg er dybt ulykkelig, og ked af det! ;)
Jeg googlede på engelsk og støde derfor ikke på jeres "guide".
Det blev altså ikke slået op for at genere nogen.

(man skal godt nok passe på her, der er skrappe moderatorer)
Brugeravatar
Af Pede8000
#269356
Godt ord igen, Torben. Fin artikel i øvrigt.