Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stefankaerbo
#269190
Hej. Hvilket stik skal 4k HDMI kablet fra PS4 pro sættes i bag på LG oled 55 tv?
:)
Brugeravatar
Af DaneLaw
#269191
Underordnet hvis det alene er ps4, du kan bruge det hdmi'stik som falder dig bedst for.
Brugeravatar
Af DaneLaw
#269195
Det var nu så lidt Stefan og alt andet lige ikke meget hjælp, det eneste som differenciere på HDMI portene er ' at en af dem i siden understøtter ARC [audio return channel] men ej relevant med en ps4 pro in mente, men tillykke med dit LG OLED 55 for det er en fornøjelse at spille på disse OLED TV, især når spillene er enhanced som tilfældet med PS4 pro eller Xbox X.

Har selv et 55B7V fra Oktober og netop anskaffet mig en Xbox X og jeg har sjældent set lige til en så flot grafik ;;) og begynder først at forstå hvad al den fuzz som flere skribenter highlightede omkring HDR gaming og hvor potent det egentlig er.
Et spil som Forza7 i native 4k 60fps HDR er jo gudesmuk og tager mig selv i at sidde og optage den ene sekvens efter den anden, men spillet fylder tilgengæld godt nok også en del og i relation til spillet Forza7 tæt på 100GB..