Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#269139
Er den heldige ejer af et LG 55B7 som jeg er super glad for med undtagelse af en ting.
Nogle gange når jeg vil optage et program, flytter kanalen og ofte et par af dem lige omkring sig, så de ligger ned omkring plads 900 -1050 istedet for 1-10 hvor de kanaler jeg dagligt bruger ligger..... nogen der oplever eller har oplevet det same og som ved hvad jeg evt. gør galt?
Jeg går ind på tv'ets guide, vælger det program jeg vil optage trykker optag og derefter er det noget der går galt. Det er ikke fordi jeg komme ind i kanal manageren, hjælp!
#269150
Du har noget støj på dit tv signal, og det får tvet til at tro at kanalen enten er udgået eller også har flyttet plads.

Så enten er der et dårligt kabel eller en dårlig samling et sted i dit hus - eller også kan en vægdåse eller en antenneforstærker i huset være defekt, og derved gør signalet dårligt, med noget støj på.
#269218
Jeg har præcis samme problem, når jeg planlægger en optagelse i guiden. Så forsvinder den pågældende kanal efterfølgende og optagelse er på en helt anden kanal.

Så håber du får et godt svar fra LG :)