Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
#268922
Har egentlig konsekvent gået uden om det tv, men jeg vil gerne opgradere mit 55” oled til 65” og overvejer at skippe mit Sonos da det praktisk talt ikke bruges (nok ift formålet). Det kunne måske smides i lir istedet:).
Idealo.de har det umiddelbart til 3800 euro hvilket jo er langt billigere end jeg troede.
Er det en pris der er i nærheden af at kunne findes/forhandles her i dk?
Senest rettet af bromberg 11. mar 2018, 06:38, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Af Slettet_8122018
#268929
I lang tid har det kostet 40.000,- men der har nok været tilbud som har været billigere, men det har været så kort at man hurtig går glip af det, men hvor længe overlever dette tv inden det forlader markedet, der kommer jo nye modeller, måske det ligefrem falder i pris inden det forlader markedet.
Brugeravatar
Af DaneLaw
#268944
Ville prøve at tage ud til nogle danske forhandlere eller fx bare skrive til Elgiganten'salgafdelingen / Power eller andre store danske netforhandlere..
-og pointere at du har set dette hammerdyre OLED TV fra sidste sæson bliver solgt i vores naboland Tyskland ved flere lejligheder til denne pris, og selvfølge bevise at den vitterlig bliver solgt til den pris med aktiv link og evt. screendump og du nu har besluttet at købe det derfra spørge om der var nogle afdelinger af deres' som ville være interesseret i at matche dette niveau' da du helst ville være turen foruden.

Alt andet lige' en model fra 2017 som bestemt tikke var billig og ej været prone for nævvneværdige rabatter som vi har set på flere af de andre LG OLED modeller hvor prisen ved flere lejligheder har været at finde til 1/3 af release-prisen.
Bevares "wallpaper" modellen har selvfølge en høj prestige og nok også derfra vi ikke ser hammertilbud på den, selvom det alt andet lige burde være nemmere, jo højere en release-pris man starter fra..
Ihvertfald sådan jeg ville gribe det an, man risikere jo bare et "nej", og mange af de danske forhandlere (selv store kæder) er langt hen af vejen til at snakke med, hvis de kan fornemme at man vitterlig ønsker at handle' ellers så ryger salget bare til en anden konkurrent, og ofte kan de også matche til et niveau som ikke er langt fra, - især når det er markeder & nabolande som langt hen af vejen er under samme vilkår som vores eget.

Ofte har de samme distributionsled i baghånden som fx Dixon Carphone.