Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mathias A.
#268436
Hej allesammen,

Power i Sønderborg kører i denne weekend -20% på alle TV, dog IKKE på annoncerede varer (som B7V tilfældigvis blev til, i form af 'weekend tilbud')

Jeg udfordrede dog sælgeren til at finde et 55" C7V annonceret nogle steder, hvilket han ikke kunne. Derfor måtte de lave -20% på denne og den havner lige under 9.600kr.

Nu til mit egentlige spørgsmål;

Er dette en god deal? Jeg kan jo se priserne på OLED drasler ned pt. Jeg har 14 dage fra engang i næste uge til at vurdere om det er noget for mig.

Pt. har jeg;

- Intet TV
- Ser kun streaming (måske DR3/DR2 1 gang i ugen)
- Spiller ikke, men kan komme til det (kun hygge Playstation/Xbox)

Da mine øjne er nær perfekt stand og syn, så værdsætter jeg et godt billede.

Tror I at et B7V fx snart rammer 8-9.000 i udsalgspris eller stabiliserer de sig omkring de 9-10.000?
Senest rettet af Mathias A. 2. mar 2018, 17:19, rettet i alt 1 gang.
Af Mathias A.
#268442
Torben Rasmussen skrev:Det er en god pris. Den har været dernede til åbningssalg i B-versionen, men forvent ikke, at den bliver billigere. Slå til.
Hej Torben,

Tak for svaret - jeg slog også til, med tanken om at jeg altid kunne returnere det.

Til andre kan jeg sige at tilbuddet åbenbart kører weekenden ud, hvorfor man også kan erhverve større og dyrere serier med -20% - så længe de ikke har været annonceret i denne uges avis (uagtet om der var nedsættelse af pris eller ej)
Brugeravatar
Af DaneLaw
#268446
God pris, og noget af det laveste jeg har set den.
Som Torben nævner, så har B7V været dernede tilbage sidst i Oktober med 9777DKK inkl. 774 DKK Netflix voucher i et weekend tilbud (købte selv ved den lejlighed og forsøgte at bilde mig selv at prisen så kun var 9k - gjorde det nemmere at spise udskrivningen)

Største årsag til at jeg tvivler på vi næppe ser dem meget lavere for 2017 LG modeller, er 2018 lineups manglende argumenter for en markant højere pris.

Man kunne dog håbe på at LG Nordic begynder at give fordelagtige pakketilbud til deres forhandlerkæder på et 2017 LG OLED sammen med en LG soundbar, som tilfældet er i USA, ikke mindst på Amazon [US]

til 9600 DKK er B7V eller C7V et stærkt køb, fremragende billedkvalitet.
Af Bagle
#268449
Prisen er vist ikke set bedre og ligesom dig så havde jeg egentlig ikke særlig stort behov for tv men det ændrede sig i den grad da jeg fik det ind ad døren, har set på det og leget med det lige siden og en del af mine yndlingsfilm har fået et kig mere