Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#267306
Hej alle sammen
Nu da jeg har haft mit tv (Samsung UE55F9005) en del år og har været glad for det vil jeg høre om det kan betale sig at købe den nyeste One Connect SEK 3500 eller køb et nyt tv størrelsen er stadig den rigtige så det handler om features og om billede kvalitet er blevet så meget bedere nu? Jeg vil ikke have de samme penge som jeg gav for sidste tv så hvis jeg skal købe nyt er der Max 7k til det.
Så jeg håber i har en masse gode råd og idéer.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
#267307
HDR er jo kommet til i mellemtiden, så nok nødvendigt at opgradere hvis du vil have det med. Den normale anbefaling herinde til 7k er et 55" Sony XE9005 der tit er på tilbud til 6999,- kr.
#267312
Det er ikke meget du vil vinde ved at kæbe nyt med budget på 7000kr, det er jo en topmodel du har.. Ja, der er kommet HDR, men det er stadig en niche der ikke er ret meget udbredt, ydermere får du heller ikke det bedste HDR til 7000..

Personligt ville jeg selv have beholdt det du har et par år endnu, særligt da du ikke ønsker et større tv.. Når du skal opgradere ville jeg kikke efter et OLED, de er billigst mellem nytår og indtil de nye kommer på trapperne i April/maj.. De vil kunne købes for ned til 10000.. Om et par år formoder jeg de vil være endnu billigere ved denne tid.
#267321
TigerHo skrev:Jeg har en SEK-3500 til overs fra en forsikringssag, så den er billig til salg.
Når du siger billigt hvad er prisen så? Og hvordan kan jeg være sikker på at den virker når jeg kommer hjem med den?

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk