Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#267588
Tak for alle jeres indlæg! Jeg synes egentlig kun, jeg har set positive tilkendegivelser i forhold til min idé om at opgradere med en gammel plasma. Ingen har peget på decidere faldgruber. Så derfor slog jeg til, da jeg fandt et 50" Panasonic TX-P50G20E, og fik det for 1.200 kr.

Og ja, den opmærksomme læser vil bemærke, at det jo er *præcist* det samme tv, som jeg havde i forvejen, bare større :p Jeg var faktisk tæt på at købe et tilsvarende Pioneer til ca. samme pris, men så vandt "du ved, hvad du har, men ikke, hvad du får"-mentaliteten - og mageligheden: Jeg kender tv'et ud og ind, og så var det jo yderst ukompliceret at installere: Ud med kabler, i med kabler, tænd, kør :D Alle mine dimser og den gamle, knirkende Logitech Harmony One-fjernbetjening spillede med det samme :) Og så var det selvfølgelig også noget af et tilfælde, at det lige netop var "mit" gamle tv, der var til salg.

Og det er bare fedt med en større skærm, og jeg er overrasket over, hvor godt HD stadig står, selv om det er blæst op på en større skærm.

Hvis jeg kan få solgt mit gamle P42, så er jeg godt tilfreds med "opgraderingsprisen" :) og jeg kan anbefale metoden til andre med stram økonomi, der gerne vil have større skærm ;)

(Der er selvfølgelig altid risikoen for, at det står af om en uge, men sådan synes jeg sgu' altid det er, når man kører med stramt budget ;) )