Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#266125
Vi har brændeovn i stuen, så har egentlig ikke tænkt over at få skærmen gjort ren i lang tid, men idag skete det.. Og hold nu op.. Det føles som at få nyt tv.. Fantastisk.. Et 65 tommer er åbenbart mere støv tiltrækkende

Go weekend <B <B <B
#266144
Hej Brian.. Dog ikke.. Jeg står for rengøring af fjernsyn med den rigtige klud ( er nok hysterisk) så ingen må nærme sig skærmen med rengørings middel. Men nu ved jeg ikke om du har brændeovn i stuen og en 65 tommer skærm? Jeg er overrasket over den var så vild med min morsø
#266149
i gamle dage (billedrørs-tv) stod fruen for rengøringen af tv.et--en våd klud med opvaskemiddel--som regel karkluden fra køkkenet--hun satte sgu også blomstervaser på kassen. De tider er heldigvis forbi. nu bruger hun de store gulvht. som hun ellers brokkede sig over. Hvordan får du skærmen ren, her bliver røget i stuen, så skærmen bliver fedtet ?
#266152
Nej nej nej.. Overskriften er ren click bait jeg fik skærmen i oktober,og først nu fik jeg tørret den over. Har lige bygget om.. Så evt kan der være støv partikler fra det nye gulv osv.
. Og bare rolig skorstensfejeren har lige lavet service på oven. Til Nilsson, jeg bruger en microfiber klud med vand hårdt opvredet og tørrer efter med en tør. Hvad angår tobaksrøg må jeg melde pas. Da vi er ikkeryger

Mvh Michael
..
#266156
Basto skrev:Det her forum er begyndt at minde om recordere.dk hvad angår ubrugelig svar

Arhhh hva? Dumme spørgsmål kræver som bekendt dumme svar;).

Dit emne er vel lige så lidt “brugtbart” som den respons det har fået.
Vel mest set som et “hyggeligt” indslag som vel kaster matchende svar af sig:)
Men ja, tal da pænt sagde den gamle:)