Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sketzzh
#265788
Hej Drenge

Mangler et 3 meter vinklet hdmi kabel 90 grader

Synes kun jeg finder de billige versioner

Hvor ville i anbefale og kigge

På forhånd tak for svarene
Af sketzzh
#265797
Google er absolut ingen svær disciplin

Ville bare gerne en lidt højere standard HDMI kabel end de helt billige men tak for din søgning
Af sketzzh
#265805
google er absolut ingen svær disciplin

Tillod mig bare og mene der burde være bedre vinklede HDMI kabler end det du linker til

At jeg så ikke har kunne finde / overset dem er så en anden sag
Af Kaktus-burger
#265806
sketzzh skrev:google er absolut ingen svær disciplin

Tillod mig bare og mene der burde være bedre vinklede HDMI kabler end det du linker til

At jeg så ikke har kunne finde / overset dem er så en anden sag
Hvad er der galt med de kabler, der henvises til? Om det er AudioQuest, et andet "voodoo"-mærke eller et generic brand er fløjtende ligegyldigt så længe det overholder de standarder, du har brug for.

Du må have nogle helt specifikke krav, siden du efterspørger dyrere kabler.
Af sketzzh
#265808
ikke udover de skal kunne trække 4 k uden problemer

Også skal de sidde i et LG B 7 65 tommer oled så ville ikke købe det billigste
Af Kaktus-burger
#265810
sketzzh skrev:ikke udover de skal kunne trække 4 k uden problemer

Også skal de sidde i et LG B 7 65 tommer oled så ville ikke købe det billigste
Jeg har både en 55" B7 og en 65" A1 og kan med sikkerhed bekræfte, at de billigere kabler fra AV Cables og AV Connection kan trække 4K m. deep colour uden problemer. Så længe de er specificeret til dette, vil du ingen problemer opleve. Hvad tror du, du får med dyrere kabler udover en pænere indpakning?

Hvis du på forhånd allerede ved, hvilke kabler du vil have, hvorfor så ikke bare købe det? Du får ingen herinde til at anbefale dig kabler til 500 kr. pr meter, med mindre det er til studio-brug.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#265813
Jeg benytter også kabler til 100 kr for 2 m til de TV jeg tester, og det virker fint. Har ikke haft problemer med 4K HDR endnu. Ud over de bugs TVene måtte have med at tage imod signalerne af og til...
Brugeravatar
Af DaneLaw
#265818
Har et B7v OLED og her er der 2 bagudvendte HDM porte, så ville være rart at havde et par vinklet HDMI kabler eller adaptere.
De smalleste jeg kunne finde og som jeg endte op med at købe var disse (billed)
måler godt 8mm i bredden når man ser bort fra det såkaldte guldbelagte-metalinput.
Hvis jeg skulle havde det smallere, kunne jeg fornemme jeg skulle over i noget FPV gear, med aftagelige fladkabler, men selvfølgelig ikke nødvendigt da disse langt fra protrouder..

men om de gode eller dårlige, skal jeg lade være undsagt.
købte først en' og da den så hæderlig ud efter ankomst købte jeg en mere.
kostede 6 DKK inklusiv forsendelse fra Kina til Danmark. O_O men igen om de er gangbare for nutidig bandwidth aner jeg ikke ' - kan tvivle kva prisen, det var alene den smalle formfactor som appelerede.
Her er nogle billeder jeg har taget af dem, og indtil videre ser der ikke ud til at være nogen nævneværdige cons' som jeg har taget notits af.,

Billede
Billede
Billede