Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrunoB
#266055
kralle123 skrev:Hejsa,
Jeg har i dag et 55" LG med 3D funktion. I modsætning til mange andres opfattelse, synes vi her i familien at det er en ret lækker funktion og har gennem tiden opbygget en ret stor 3D samling.
Hvis jeg var dig ville jeg gå på jagt efter et luksus 2nd hand 3D tv.
Hvis du var/er tilfreds med det passive system så et LG ellers et Pana Plasma eller nåede der ikke osse at komme nogle enkelte OLEDs 3D ud?

Jeg er så pisseglad for mit 3D Pana TX-P55VT50 og glæder mig som et lille barn til i næste måned at få min forudbestilte Blade Runner 2049 3D BlueRay.
Pga de danske biograf direktørers hjernedøde beslutning var jeg nødt til kun at se dette mesterværk i sølle 2D i biffen.
Haha jeg griner min røv i laser over alle de hjernevaskede købere der investerer i nutidens 4K TV selvom de alle sidder så langt fra skærmen at de overhovedet ikke kan se forskel på HD og så 4K:-)

Hvem gider se UP is sølle 2D når man kan fede den med 3D udgaven :D
Af kralle123
#266128
Så blev der taget en beslutning. Det endte med Sony A1 i 55".
Så er der "bare" en del arbejde med indstilling af billede. Men for dælen der er smæk på.
Af kralle123
#266262
Jep, den er kommet ind på et andet værelse. Så kan det være engang i fremtiden er kommer en model i OLED kvalitet der også har 3D :-)