Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dns
#265888
Torben Rasmussen skrev:De to ting jeg nævner vil i hvert fald tale for Samsung-modellen. De er dog begge udmærkede til spil. Styresystemerne i de to minder også en del om hinanden, men personligt havde jeg nok taget Samsungs pga. det bedre sortniveau.

Okay Torben tak for hjælpen, jeg tror jeg hopper på den samsung så :)
Af Dns
#266020
Torben Rasmussen skrev:De to ting jeg nævner vil i hvert fald tale for Samsung-modellen. De er dog begge udmærkede til spil. Styresystemerne i de to minder også en del om hinanden, men personligt havde jeg nok taget Samsungs pga. det bedre sortniveau.
Jeg har nu fået bestilt mu6175 modellen i 49" til 3999,- ser dog nu at der er kommet en mu6195 49" til 3777,- i elgiganten.

Jeg kan stadig fortryde købet og købe modellen 6195 som lyder til at være en nyere model, ville jeg blive glad for det eller er der overhovedet forskel?
Af PeterD
#266028
Dns skrev:
Torben Rasmussen skrev:De to ting jeg nævner vil i hvert fald tale for Samsung-modellen. De er dog begge udmærkede til spil. Styresystemerne i de to minder også en del om hinanden, men personligt havde jeg nok taget Samsungs pga. det bedre sortniveau.
Jeg har nu fået bestilt mu6175 modellen i 49" til 3999,- ser dog nu at der er kommet en mu6195 49" til 3777,- i elgiganten.

Jeg kan stadig fortryde købet og købe modellen 6195 som lyder til at være en nyere model, ville jeg blive glad for det eller er der overhovedet forskel?
Et par 100 kr i forskel men..

"Som sædvanlig vil Samsung sælge et virvar af 6-serie modeller lige fra MU61 til MU65. Det er mere eller mindre samme skærm med variationer i design (f.eks. flad eller buet) eller specifikke funktioner."

http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... 1493369841
Af Dns
#266033
Okay Peter så faktisk ikke en væsentlig forskel, var lige inde på samsungs hjemmeside og prøve at sammenligne begge modeller, og det ligner faktisk 6175 modellen har flere ting
Af PeterD
#266035
Dns skrev:Okay Peter så faktisk ikke en væsentlig forskel, var lige inde på samsungs hjemmeside og prøve at sammenligne begge modeller, og det ligner faktisk 6175 modellen har flere ting
Tja, nu vil firmaerne jo gerne prøve at få mest ud af hvert produkt de lancerer, så det er klart at i dette tilfælde Samsung, vil skrive at det ene måske har "True Colour" frem for "Real Colour" men hvis det er samme modelnummer MU61XX, så burde de være relativt ens og du får ikke noget Billedbladet, hov, billedmæssig gevinst ved at vælge det ene frem for det andet.