Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lunddal
#265454
DetBareJoe skrev:
lunddal skrev:Hvis du kun ser f.eks. DR gennem DRTV, så er kvaliteten væsentligt lavere end f.eks. kabeltv og Blu-Ray.

Derudover har butikken sikkert kørt 4K-demoer eller lignende.
Okay, tak for info :-)
Så må jeg vel punge ud over kabeltv :(
Eller vende dig til DRTVs kvalitet, der i øvrigt lige er blevet hævet en smule.

Hvis du ikke ser forfærdeligt meget tv, er det da fjollet at betale for et kabeltv-abonnement.
Af DetBareJoe
#265456
Beckham skrev:Altså ingen tvivl om at kablet internet er mere stabilt end trådløst. Hvor meget det kan give er svært at sige. Men det er da værd at give det et forsøg..:-)
Okay tak for de gode svar. :)

Jeg må krydse fingre for at det gør noget - og prøve at se på Netflix om det er anderledes der. Prøvede kun lige med DR X Factor
#265457
Lad os lige få det skåret ud i pap: Hastigheden på dit internet har IKKE noget med "hakken" at gøre. Hvis hastigheden er for lav, så vil opløsningen på eks. Netflix eller Youtube gå ned, men det giver altså ikke "hakken" i billedet. Du bør forsøge at justere på MotionFlow og se om du kan få noget fornuftigt.
Af DetBareJoe
#265458
Torben Rasmussen skrev:Lad os lige få det skåret ud i pap: Hastigheden på dit internet har IKKE noget med "hakken" at gøre. Hvis hastigheden er for lav, så vil opløsningen på eks. Netflix eller Youtube gå ned, men det giver altså ikke "hakken" i billedet. Du bør forsøge at justere på MotionFlow og se om du kan få noget fornuftigt.
Hey tak. Jeg har bare sat den på højeste niveau, da det stod på rtings og tænkte selv også det var bedst, men jeg prøver at sætte det lavere :)
#265460
"laveste" niveau? Prøv først lige at sætte den på "Tydelig" og se om det fikser noget. Det er den indstilling, som gør det bedste arbejde med at skabe flydende bevægelse og fjerne judder, uden at introducere artefakter.
Af DetBareJoe
#265461
Torben Rasmussen skrev:"laveste" niveau? Prøv først lige at sætte den på "Tydelig" og se om det fikser noget. Det er den indstilling, som gør det bedste arbejde med at skabe flydende bevægelse og fjerne judder, uden at introducere artefakter.
Jeg kører ind og kigger på det efter arbejde, tak.
Er du aktiv omkring 17 tiden?
Af DetBareJoe
#265473
Torben Rasmussen skrev:Jeg sidder ikke standby og refresher tråden her, hvis det er dét du fisker efter... ;)
Nej nej, bare hvis du var aktiv, om man kunne fange dig til lidt hjælp, skulle der være brug for det :)
Af DetBareJoe
#265484
Kaktus-burger skrev:Der er masser af andre forum-brugere herinde, som kan guide der. Ellers er der utallige artikler og guides på world wide web.
Ja alle er så hjælpsomme herinde, det er skønt :)