Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#265251
Jeg undrer mig over at der ikke er nogen funktion på rød og grøn knap, når der vises program guide. "Normal" burde disse jo være page up / page Down, så man ikke skal bladre ned gennem flere hundrede programmer. Der er funktion på gul og blå knap, henholdsvis "aktuel tid" og "+ 1 dag". Det virker derfor som en klar fejl at rød og grøn ikke virker. Jeg har et andet Sony android tv hvor rød og grøn netop virker som beskrevet. Er der nogen som har noget information omkring dette?
Vedhæftede filer
Sony.jpg
Sony.jpg (146.72 KiB) Vist 478 gange
Senest rettet af Lars4040 14. jan 2018, 13:26, rettet i alt 1 gang.
#265281
Ja jeg har opfordret Sony til sådan en funktion flere gange for både mit gamle 65X8505C og også på mit 65XE9005 på deres support mail, men måske nogle flere skulle ønske det, før det bliver taget seriøst, så send gerne en mail til Sony kundeservice med forslaget, jo flere jo bedre: [email protected]

Man kunne måske også bruge PROG knapperne til det og der er ovenikøbet jo vist et lille grønt billede ved siden af disse to knapper, som jo netop kunne symbolisere at de kunne bruges til det, samt jeg mener også at flere andre producenter bruger disse to knapper til at bladre en hel side ad gangen igennem tv guiden!
#265358
hej thg.
Jeg har allerede været i kontakt med dem, og fået et ligegyldigt svar: "Den funktion er der ikke på Android Tv". Da jeg så efterfølgende viser dem at den jo er på X8505 som også er andriod, bliver forklaringen bare en anden. De forstår ikke problematikken.
Jeg har nu derfor bedt dem om svar på hvem de sender min request til, eller hvem jeg selv skal kontakte next level.
#265371
Lars4040 skrev:hej thg.
Jeg har allerede været i kontakt med dem, og fået et ligegyldigt svar: "Den funktion er der ikke på Android Tv". Da jeg så efterfølgende viser dem at den jo er på X8505 som også er andriod, bliver forklaringen bare en anden. De forstår ikke problematikken.
Jeg har nu derfor bedt dem om svar på hvem de sender min request til, eller hvem jeg selv skal kontakte next level.

Mit gamle X8505C kunne nu heller ikke, men fedt du går videre med det, for netop tv guiden er jo netop noget man bruger ret ofte, så det ville være virkelig lækkert at kunne bladre en hel side igennem ad gangen. Men det er jo nok nærmere nogle programmører i Japan der skal have forslaget, for tænker ikke der sidder nogle i Danmark og udvikler softwaren...