Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jibop
#264949
Hej med jer,

Jeg kan ikke helt overskue de forskellige guides der ligger rund omkring... eller kan ikke finde ud af dem, men jeg går med tanken om at købe et nyt TV.

Tv'et skal hovedsageligt bruges til at se fodbold og game lidt på en ps4 Pro.

Min kammerat har dette nedenstående TV, som jeg synes står flot når han spiller playstation. Men vil det også virke fint til fodbold når det kun er 60hz? Har i alternativer? Mit prisleje ligger på højst 7.000,-

https://www.computersalg.dk/i/3630420/p ... #specsarea


Hilsner fra Jonas
Af Grandahl
#264951
Hvis Sony Xe 9005 stadig er på tilbud er det en no brainer.. så skynd dig
Af Jibop
#265097
Hmmm.... ved ikke om jeg skal købe 9005, eller 55pus6412/12? En der kan komme med en begrundelse for det ene frem for det andet?

Tak:)
Af Grandahl
#265102
Pus 6 og 7 er med IPS panel, der giver en bredere betragtningsvinkler, men dårligere sortniveau og kontrast ift. VA paneler som XE 9005.. Dette giver en bedre billedoplevelse..

Hvis du læser diverse test vil du nok opdage at XE 9005 er et af de allerbedste Money for value tv i år.. Den pus 6 der er i min verden allerhøjst middelmådig..

Er ikke sikker på 9005 er på bud mere. Men du tvivler jo også. når du ikke har slået til selvom alle ovenstående har peget i en retning, er den nok ikke dit valg alligevel.. Der er i øvrigt utallige tråde her på siden om XE 9005, du kunne læse nogle af dem.