Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#264907
[ hammer i hovedet, ] hvor' og hvem er det som har fået kraniebrud ??
Rolig nu Grandahl' og spis lige brød til med dine "ude af proportioner" floskler.. O_O

whc, laver nogle konklusioner og brokker sig over at anmeldere anbefaler OLED og hip hop og kom herned, og man bør da kunne magte at folk modargumentere mulige påstande..
Du er alt andet lige på et debatforum Grandahl .. ;)
Senest rettet af DaneLaw 7. jan 2018, 10:44, rettet i alt 1 gang.
#264908
Grandahl skrev:Egentlig meget sjovt. Jeg foretrækker selv OLED og har også sådan en hjemme i stuen. Men WHC er jo tydelig en tv kender og er tydelig bekendt med de forskellige teknologier. Han har nogle issues der gør at han fravælger OLED, der er issues der gør at han vælger LCD.

Alligevel fortsætter belæringen/hammeren i hovedet over hans valg :)
Det er nu mere belæringen "så er farver , lysstyrke og sortniveau altså meget flottere" på et LCD tv.." som gør udfaldet..
#264909
Jeg er slet ikke uenig med jer. Det med hammeren er nok også et for voldsom udtryk, og det er et forum ja.

Det er mere det at han allerede er bekendt med teknologierne og siger dette:

Whc:

Ja ingen tvivl om OLED bølgen ruller, og det er flotte paneler. Syntes bare til mine øjne de er for lyssvage og jeg bliver træt i øjnene af at kigge på dem.
Nu om dage med den høje kvalitet af paneler der er på markedet, vil jeg personligt foretrække lysstyrke mod totalt sorte pixels, for ved bare lidt belysning i rummet ser du ikke den store forskel på sort niveau, men du ser forskel på lysstyrken.

Så er det måske bare tiden til at stoppe med argumenterne, det var det hele ;)