3. jan 2018, 22:28
#264641
Hej alle,
Jeg har lige investeret i et Philips 55pos901f som jeg oplever en del problemer med.
TV’et er sat til Wifi og afspiller Viaplay og Youtube uden problemer.
Hvis jeg derimod vil starte Netflix melder den fejl ui-800-3.
Hvis jeg starter nogle af de præinstallerede apps som Blockbuster, TV2 Play osv. vil TV’et logge på Philips smart TV serveren, som den ikke kan få kontakt med. Alle funktioner som kræver forbindelse til denne server virker ikke.
Jeg kan heller ikke caste fra min mobil eller ipad. Enhederne kan godt finde TV’et, men forbindelsen crasher inden der kommer billede.
Jeg har opdateret softwaren, talt med Philips support to gange uden held, samt genstartet TV’et et utal af gange. Jeg har også haft det til både kablet og trådløs internet.
Er der nogen der har et løsningsforslag til mine udfordringer?
På forhånd tak for hjælpen.
Jeg har lige investeret i et Philips 55pos901f som jeg oplever en del problemer med.
TV’et er sat til Wifi og afspiller Viaplay og Youtube uden problemer.
Hvis jeg derimod vil starte Netflix melder den fejl ui-800-3.
Hvis jeg starter nogle af de præinstallerede apps som Blockbuster, TV2 Play osv. vil TV’et logge på Philips smart TV serveren, som den ikke kan få kontakt med. Alle funktioner som kræver forbindelse til denne server virker ikke.
Jeg kan heller ikke caste fra min mobil eller ipad. Enhederne kan godt finde TV’et, men forbindelsen crasher inden der kommer billede.
Jeg har opdateret softwaren, talt med Philips support to gange uden held, samt genstartet TV’et et utal af gange. Jeg har også haft det til både kablet og trådløs internet.
Er der nogen der har et løsningsforslag til mine udfordringer?
På forhånd tak for hjælpen.