Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#264463
Personligt, ville jeg ikke vælge nogle af dem. Bortset fra det, hvordan regner du så med, vi kan tage et valg for dig, når vi ikke kender de kriterier, du prioriterer ud fra, og hvor langt, du regner med at sidde fra skærmen?

Generelt, kan jeg ikke se nogen grund til, hvorfor man skal vælge en skærm under 55", til en stue, da de sidste, men vigtige tommer, som regel ikke koster ret meget mere, og i nogle tilfælde er de endda billigere, da det er her, efterspørgslen er størst; så måske, du kan bruge det til noget...
#264484
Jeg ville vælge størrelse her som førstepriotet. Har du pladsen i stuen ville jeg vælge 55" fremfor 49"

Og i så fald ville det blive MU8005, da denne også er på tilbud indenfor dit budget pt.

https://www.elgiganten.dk/product/tv-ra ... ?scid=SEM6.

MU8005 har samme panel som MU7005, denne er der en test af her på siden.
#264490
Visse modeller af MU-serien fås med premium-remoten. Den ville jeg prioritere voldsomt, da det ganske enkelt er den lækreste fjernbetjening på den billige side af et B&O-TV. Modellerne ender nok på 45 eller 75, men jeg er lidt usikker på, om det er kun er 7-serien der fås med den.

Dét der taler for Q-modellen er helt klart den eksterne boks, som er væsentlig bedre end den til MU, den lækre fjernbetjening, og det lidt bredere farverum. HDR er ingen af den specielt gode til.