Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
#264312
Basto skrev:B&V du skriver at Panasonic ikke opdaterer deres apps mere? Er det noget du ved eller bare syntes lyder smart..?
Panasonic har da et fint udvalg af apps.
Link gerne til evt sted hvor du har din viden Fra at de ikke optager mere

Mvh Michael
Nu har jeg søgt for dig... Og som andre siger, så står der ikke apps, men firefox

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1475142396
Af Basto
#264314
Hvad er det du misforstår? Den artikel er jo gammelt nyt.. Hele kernen som jeg vil frem til er at Panasonic ikke har meldt tilbage med svar.. Koden er frigivet. Ergo ved du hvad de vælger?
Af Basto
#264315
It is our intention to continue to build on this platform by integrating the assets we have developed including Firefox OS and adopting evolving open source technologies. By this we develop a superior, next generation Panasonic Smart TV.
Af Basto
#264316
Det gør ikke mig noget hvilken vej de vælger.. Om det dør eller ej.. Men synd at nogen udtaler sig på vegne af Panasonic. Når en bruger spørger til et tv
Af PeterD
#264319
"Although Firefox OS is dead, Panasonic so far has been more than capable of continuing its excellent legacy. Apps are still being added with new functionality (such as the YouTube app which will shortly be 4K/HDR compatible), and Panasonic is continuing to develop the operating system.

The biggest loss as far as we’re concerned is that if Panasonic is handling development in-house, then this removes the possibility of this excellent operating system coming to other manufacturer's televisions.

http://www.techradar.com/news/panasonic ... firefox-os
Af Grandahl
#264321
Den der artikel er snart et år gammel, Firefox opdaterer ikke, det gør Panasonic heller ikke, de har lagt det åben for alle til at udvikle på det, lidt ligesom det blev gjort med styresystemet Linux i sin tid. Der sker bare ingen opdateringer. Så jeg vil kalde det en død sild ja..

Spændende hva pana vil gøre fremover, oplagt vil nok være Android
Af Basto
#264325
Det må tiden vise.. Måske bliver det som med Android osv at de apps der kører fint nu lever to til tre år som jo vel ca er levetiden for apps