Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af psy84
#264149
Er der nogen der har lidt insider viden, omkring hvornår LG's 2018 Lineup kommer ? og om der er særlige mærkbare forbedringer ?
Eller bør man slå til nu, og købe E7 til små 23K nu ?
#264154
Hvis du mener de TV, der er på markedet nu, har de features du har brug for, så er nyhederne jo lige meget. De nye modeller vil koste det dobbelte ved lancering, så du kommer til at vente et år mere før de matcher i pris.

Der er ikke en “soundbar” i E7. Det er bare design og lidt kraftigere lyd - den matcher bestemt ikke en soundbar.
Af KA_3500
#264164
Torben Rasmussen skrev:E6 rundede 19.000 kr på tilbud inden det forsvandt sidste år. Det er muligt at E7 laver samme stunt.
Hvordan er erfaringer i forhold til produktion af "gamle" modeller i forhold lanceringen af nye. Jeg tænker på om f.eks. B7 (2017) går ud af produktion noget tid før LG lancerer deres 2018 modeller i handlen.
Spørger fordi jeg gerne vil købe en B7 i 65" og prisen er jo efterhånden til at komme i nærheden af. Omvendt så vil det også være surt at købe nu og så om 1 mdr. eller 2 så er prisen 4-5000 kr. lavere. Men efterspørgselen på B7 fornemmer jeg er stor, så måske man ikke skal forvente større prisfald før produktionen stopper. Jeg ved godt det er svært at spå og specielt om fremtiden :D , så her tænker jeg mere på dine erfaringer/oplevelser fra tidligere år.
#264177
B6 har været solgt i mere end 6 måneder efter at B7 kom. De øvrige modeller forsvandt dog hurtigt.

B6 har været trækplaster ved adskillige køtilbud i år, men så vidt jeg husker så er det kun 55” modellen de har solgt.
Af Hbar
#264180
Jeg købte mit B6 65" da butikken på strøget åbnede i februar til 18888 kr. Ikke lang tid efter var det i restordre. Så ønsker du en 2017 model og i især et 65", så vent ikke meget længere end til udgangen af februar. Priserne fra nu til de forsvinder fra markedet vil ikke falde meget i pris, det vil være peanuts du kan spare. Så valget er mere om du vil skifte eller vente et år som Torben skriver.
Af lennon
#264192
jensholm skrev:Hvornår regner vi med at B7 rammer bunden prismæssigt? Håber på under 16k...
Det regner jeg som sagt med,at den gjorde Black Friday , og der var den IKKE nede under 16 .

Jeg frygter mere,at lagrene er ved at være tomme, og at den derfor i bedste fald holder prisen . .