Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KA_3500
#264210
Så har jeg bestilt et B7 65" hos Power til 19.187 (tilsyneladende det sidste de pt. havde online), turde ikke vente, selvom prisen måske skulle falde en smule, så syntes jeg at prisen er OK. Power har prisgaranti i 14. dage, hvis de selv sætter prisen ned......så nu er det bare at vente til næste uge, når det bliver leveret.....kan næsten ikke vente ?....håber at det er som forventet og uden fejl..... ?
#264236
psy84 skrev:Det er mere om de kommer længere ned i pris end de er nu, efter CES..
Er mega træt af mit Sony XD93, det genstarter hele tiden.. så skal have mig et TV som ikke er bygget på Android
Jeg havde samme problem med mit XD93, men efter jeg har resat det til factory default og indstillet på ny - så sker det så godt som aldrig.
Af psy84
#264252
kennethbrdk skrev:
psy84 skrev:Det er mere om de kommer længere ned i pris end de er nu, efter CES..
Er mega træt af mit Sony XD93, det genstarter hele tiden.. så skal have mig et TV som ikke er bygget på Android
Jeg havde samme problem med mit XD93, men efter jeg har resat det til factory default og indstillet på ny - så sker det så godt som aldrig.
Det har jeg skam forsøgt, ellers tak for input :)
Jeg har nu købt et LG C7.