Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kenlin
#264087
Vi står foran at skulle skifte vores TV ud i 2018, til et nyt 65 fra vores nuværende 42.

Bilka har tilbud pt. på Philips 65PUS6262, og jeg har svært ved at vurdere om det er et godt TV til prisen. Jeg kan ikke finde særlig mange anmeldelser af det (fandt en på polsk) og der er kun et opslag her i forum om det.

Vi ser primært sport og almindelige tv-kanaler, streaming via google chrome og sønnen spiller indimellem PS4 på det.

Som andre skriver, er det en værre jungle med mange forskellige mærker og betegnelser, men jeg har egentlig lagt mig lidt fast på enten Sonys 65XE8505 eller 9005 versionen, når de falder lidt mere i pris.

Jeg har ikke planlagt at ofre så meget på det nye TV og ved også godt at jeg derfor heller ikke får det bedste.

Er tilbuddet i Bilka værd at gå efter eller skal jeg vente til senere i 2018 på gode tilbud / betale det mere for Sonys modeller?
#264092
Jeg har set det Philips 6262 et par steder i bilka Horsens og Tilst. Og jeg var ikke imponeret billedet, det virkede uskarp i forhold til alle de andre skærme. Jeg ville nok vente og gå efter et Sony.
#264098
Man åbner Google Chrome, surfer ind på det man vil se og så caster man direkte fra browseren.

Jeg har ikke set pågældende model, men det er nok 8102 der vækker mest opsigt pt.
Af Kenlin
#264099
Via chromecast, fik bare ikke skrevet det ordentligt så :) Ser viaplay, hbo og netflix på vores 42 idag. Primært det sammen sport, vi nok bruger vores nuværende tv mest til.