Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BSchjelde
#264051
Hej.
Ser Sony ZD9 er på tilbud til ca. 19.000.
Er det hul i hovedet at overveje det i forhold til LG C7 til ca. Samme pris?
Kan godt lide hvad jeg læser rundt omkring om ZD9 men omvendt er Oled jo hvad jeg forstår det ypperste men er noget nervøs for Yellow tint mm. På årets Oled.

Er ZD9 pengene værd i forhold til Sony xe9005 ?
Primært hd materiale samt 4K streaming der ses. Grundet udbud af materiale ses der her i huset meget andet end HDR og 4K.

På forhånd tak.
Af Grandahl
#264053
Hvad er det der gør at du overvejer ZD9 fremfor OLED, det er vel ikke kun Yellow tint. Hvis det er fordi du er glad for Sony, kan det da ikke udelukkes at A1 kommer ned i nærheden af 18000 i det nye år ?
Af Beckham
#264057
Lige gyldig om du vælger ZD9 eller OLED bliver du helt sikkert rigtig godt tilfreds. Jeg vil helt klart sige at til en pris på 19k, så er ZD9 klar merprisen værd. Kiggede selv på det sidste år og synes det er et helt fantastisk tv. I direkte sammenligning med sidste 2016 OLED modellerne ville jeg vælge ZD9. Svært at forklare, men synes bare bedre om billedet på ZD9. Især når det kom til almindelige HD tv kanaler. Her synes jeg ZD9 klarede opskaleringen bedre. Har ikke haft mulighed for at sammenligne med 2017 OLED modellerne.
Af lennon
#264072
Der er en bruger ovre på Recordere, som har skiftet fra 65” ZD9 til Sonys A1 OLED ,- og han er altså meget begejstret . .