Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#264012
Hej alle

Jeg ved at der før er lavet sammenligninger på de nævnte modeller, men jeg vil gerne høre jeres mening omkring følgende: Hvilket af disse vil være det bedste valg, hvis man som jeg, desværre har tendens til at være lidt af en fejlfinder på sit nye elektronik, i stedet for bare at nyde det? Skidt udgangspunkt I know.... men det er altså sådan det er O_O
Tv skal bruges til Boxer, PS4 (ikke Pro).

Glædelig jul

Mvh Allan
#264016
Så er det vel lotto.. Du kan altid være uheldig at finde et panel med større eller mindre fejl.. Det er uanset om det er de to der, eller to andre LCD skærme.
Af B&W
#264018
Altså det er svært at give en objektiv mening. Jeg valgte selv xe9005 og det fortryder jeg bestemt ikke. Jeg er selv en fejlfinder type.

Selvom den har færre dimming zoner, så er der ikke de store problemer med haloing. Motion er super og opskalering af 1080p indhold og tv kanaler fungere rigtig fint.
10 ud af 10 gange vil jeg altid vælge Sony fremfor et Philips. Jeg har set for mange dårlige Philips produkter, til selv at ville købe dem.

Uden tvivl årets best buy TV.

Jeg kiggede på pus8102 i butik og prøvede at sammenligne med xe9005 så godt som muligt i butikkens forfærdelige belysning. Jeg var ikke imponeret over pus8102, men jeg var nok negativ på forhånd over det var Philips.

Jeg synes den store debat og positive omtale omkring xe9005 taler for sig selv 8-)
#264020
Har selv 9005 og kan kun sige det spiller bare max det tv
#264036
Flere Zoner og Philips' bedste processor fik mig til at vælge Philips'en, var selv meget tæt på at købe Sony'en da Philips pludselig udkom med 8102 og jeg læste en polsk anmeldelse der roste den meget! (og de har tidligere anmeldt Sony'en)

Begge fjernsyn kan have fejl, ja det kan alle fjernsyn jo! (også fejl som ikke betegnes som deciderede fejl, nok nærmer begrænsninger)

Mit bedste forslag er at prøve dem i virkeligheden!