Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mikkel_rs
#263873
Jeg er så heldig at jeg har fået en tidlig julegave :D Nemlig et 65 tommer Samsung MU6475.

Det var ikke umiddelbart det som jeg selv havde kigget på, men man er jo også et skarn vis man er utilfreds ;) Jeg kan dog ikke lade være med at tænke på om det alligevel skal byttes til noget andet, hvis man kan får et lidt bedre fjernsyn til de samme penge.

Det er købt i Elgiganten til 12.000 kr.

Det skal op og hænge på vægen. Er der noget man skal være opmærksom på i forhold til stik osv?
Af Grandahl
#263874
Hold da op, sikke en dyr gave at få..

Hvis du kan bytte den, vil jeg kikke efter Sony XE 9005, det er et bedre tv helt sikkert. Men selv Samsung MU 7005 var da ligge i det prisleje også uden jeg har tjekket det, jeg ved godt at tilbudene først kommer efter jul.
Af Grandahl
#263878
Panelet er bedre i MU, det giver en bedre billedoplevelse.. Dog skal alle tv dog stilles rigtigt ?

Hov MU 7005 skulle der stå :p
Senest rettet af Grandahl 23. dec 2017, 23:34, rettet i alt 1 gang.
Af Beckham
#263879
Wow...12k for en MU6 serie...det virker da temmelig pebret. Er helt enig i at du burde kigge efter et Sony XE9005 når vi snakker den prisklasse.
Brugeravatar
Af bbplayer
#263898
Det er altid dejligt , når man skal lade andre fortælle en om man er glad for sin gaver :)
Af mikkel_rs
#263901
Bbplayer:
Jeg er da super glad for den flotte gave. Nu var 6 serien fra Samsung bare ikke det jeg havde forestillet mig skulle hænge på væggen.
Derfor skrev jeg opslaget for at få input omkring fjernsynet og om det ville give mening at bytte det til noget andet.