Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KA_3500
#263805
Jeg kan forstå brugere med LG Oled65B7V har oplevet problemer som har betydet at de skal have det ombyttet. Jeg overvejer at købe et, men er blevet lidt usikker på om det er et TV med mange fejl. Det får gode anmeldelser her på sitet, men det hjælper jo ikke hvis det er et TV med børnesygdomme og/eller mange fejl.
Er der nogen der hjælpe med om det er et TV jeg skal gå uden om eller forholdsvis trygt kan købe
Senest rettet af KA_3500 21. dec 2017, 15:51, rettet i alt 1 gang.
Af KA_3500
#263810
Jo, det vil jeg gerne. Kan du evt. sende mig linket til tråden....jeg kan ikke finde det og i jeres anmeldelse af TV'et kan jeg ikke finde nogen kommentarer
Af Hviid Gruppen
#263816
Hvad er det du ikke helt kan følge SoerenG?
Da et glimrende råd, at holde en eventuelt debat omkring netop 65B7V i den tråd der er oprettet.

Og vil være langt mere brugbart for alverdens brugere hvis +/- erfaringer med netop den model, bliver debateret der' istedet for et hav af små indivduelle tråde, hvor erfaringer m.m. bliver debateret og ofte ligeså hurtigt forsvinder ud i glemslen igen og en ny tråd oprettes.
og nu er 65B7V-tråden samt testen og ikke mindst trådstarters-topic' jo netop funderet i 65B7V.
Ville da være et plus for alle parter, hvis man som tilfældet har nogle overordnet hoved-tråde møntet på specifikke modeller, da det jo ofte er de samme få modeller som debateres, og især når det kommer til basale brugererfaringer med en given model som netop er testet og har en omfattende tråd med en masse input fra højre og venstre.
At andet lige' en win win for alle parter. :)