Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KA_3500
#263789
Er der nogen der har en idé om LG OLED65B7V kommer på "udsalg" her efter jul? Prisen på det har ikke rykket sig meget på det sidste (dog har Dustin for nogle dag siden sat prisen til 19.189 inkl. levering), men ellers er der ikke sket meget.
Sjovt nok så er Powers såkaldte prisrobot åbenbart gået på tidlig juleferie, for de matcher ikke prisen :o
Er lidt i tvivl om prisen kan forventes at sættes ned yderligere i forbindelse med det kommende "udsalg"
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#263790
Dit gæt er nok lige så godt som vores. Historisk set, så kommer de fleste modeller på tilbud inden de udgår, men om det sker lige efter jul er svær at spå om. Det er typisk hen mod lancering af nye modeller i foråret, at priserne dumpes.
Af KBW
#263794
Der er nok ingen der har dem på lager i større antal. Jeg har ventet over et måned på at få mit udskiftet, historien fra Power er, at LG har solgt langt flere end de regnede med, at produktionen ikke kan følge med.
Af Steen Bay
#263799
Produktionen har måske også haft svært ved at følge med fordi antallet af returneringer og ombytninger har været langt større end de regnede med. Har nok været en dyr omgang.
Af KA_3500
#263800
KBW skrev:Der er nok ingen der har dem på lager i større antal. Jeg har ventet over et måned på at få mit udskiftet, historien fra Power er, at LG har solgt langt flere end de regnede med, at produktionen ikke kan følge med.
Har der virkelig været så mange problemer med den model....???
Hvilke problemer er det som du har haft?
Af Hviid Gruppen
#263804
Ihverfald en del tegn på at de ryger ligeså hurtigt som de kommer
Købte mit B7V (55) sidst oktober og fik en model som er lavet November 2017. :o

Billede
(skyldes at det først blev hentet i November, men tydeligvis helt friske forsyninger fra produktionslinien)
Af lennon
#263829
Steen Bay skrev:Produktionen har måske også haft svært ved at følge med fordi antallet af returneringer og ombytninger har været langt større end de regnede med. Har nok været en dyr omgang.
Tror måske det fylder mere på diverse fora end i det virkelige liv . Ellers må vi håbe at 77" udgaven kommer ned i pris og bliver mainstream . Har netop fået fremragende test flere steder, bla på Hdtvtest.uk . .
Af Ludo
#263838
Hvis der så også kan komme pres på fra MicroLED, så kan vi forbrugere nyde godt af en formodet priskonkurrence.