Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Denner65
#263442
Hejsa derude og god jul :-)

Totalt nybegynder her, vil høre jeres mening om jeg skal slå til dette tilbud, jeg kan få gennem firmaet.

SAMSUNG QE65Q8FAMTXXC flat og ikke curved min pris 16.500 kr

Samt samsung lydanlæg.

Samsung soundbar HW-K960/XE , min pris 5000 kr

Tænker mere på det er kun deres anden QLED model, så måske normalprisen på 26.000 kr er pustet lidt op :( :( :(
Af Beckham
#263443
Prisen på tv'et er som sådan fin nok hvis du sammenligner med Pricerunner. Men vær ikke bekymret for at det er deres først QLED. QLED er bare ren markedsføring. Det er bare basalt bare et ganske almindeligt edge lit LCD tv. Men ved ikke lige hvad det er for en en normal pris på 26k? Du kan få den til 20k hos Hifi Klubben.

Anyway....hvis du gerne vil have foreslag til alternativer, så kig evt. på Sony XE9005. Kan fåes til omkring 13k i 65". Et bedre tv efter min mening, hvis man måler på rå billedkvalitet.
Af PeterD
#263444
QLED nej

Som Beckham skriver: Kant LCD/LED skærm.

Gå efter XE9005 eller en helt anden teknologi: LG's OLED
Af reptilen
#263449
Til gengæld er det en rigtig fin Soundbar til den pris. Den får gode anmeldelser flere steder.

Som de andre siger er QLED nok ikke vejen at gå, selvom du kan få det relativt billigt. Gå lidt op i pris og vælg et OLED eller spar nogle penge og tag et Sony xe9005.
Af lennon
#263450
Samsung har mistet en hel del troværdighed pga, at QLED betegnelsen . Det er lidt en fodfinte fra Samsung for,at få folk til at tro at man er ovre i noget OLED teknologi . Og det er man IKKE ! Det er som andre nævner 100% LCD . Og selv med nævnte prissænkning ville jeg kigge efter noget andet, hvis rå billedkvalitet vægter højest ? Allerbedst er - som PeterD nævner - LG’ s OLED . Den er ca 3k dyrere i 65” , men til gengæld også i en helt anden liga end Samsung . . .
Af Denner65
#263460
Super fedt for alle jeres gode svar.

De 26 k er elgigantens pris og ja fås i hifi klubben til 20k.

Var i hifi klubben og se LG oled kontra Samsung qled og faldt klart for OLED, så der skal spares sammen.

Gid jul derude ?????? ;;)