Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#263340
Jeg modtog i dag et LG 55C7 fra Elgiganten. Efter at have slæbt det ind i lejligheden, blev jeg i tvivl om æsken har været åbnet. Det vil være skuffende at betale mere end 11k for et tv, og så ikke få et spritnyt.

Jeg har vedhæftet et billede. Hvad er jeres vurdering, har æsken været åbnet? Hvis ja, hvordan ville I forholde jer til det?
Vedhæftede filer
IMG-1905.jpg
IMG-1905.jpg (791.92 KiB) Vist 1970 gange
#263344
Øh, hvordan skulle emballagen da ellers været forseglet?

Drop din paranoia og kom i gang. Emballagen har ikke været brudt.

Men med den holdning, håber jeg da heller ikke, du anvender din 14 dages fortrydelsesret eller tidligere har anvendt den ved andre varekøb.
#263349
Hvis du allerede overvejer at levere det tilbage pga. Indpakningen, så burde du måske hellere gøre det end at åbne kassen. Om det så har været genparket gør jo kun produktet dårligere hvis der er mærker, ridser eller andet. Så åben og nyd det eller lever det tilbage og slip for yderligere paronia
#263351
Rolig nu, intet der tyder på TV har været i brug og faktisk identisk med mit 55B7, med hvide pakkestrips og på mit var tapen i den ene side også brudt, men hvis man kiggede nærmere på selve tapebrudet kunne man se det var tydeligvis belastning at tapen var cracket og med uens sprækningsskader og ej lige cut som det alt andet lige ville være med manual åbning.

men hvis man lige træder et skridt tilbage så åbnes disse LG OLED kasser jo ikke ved tapen men hele øvre kasse tages af, efter de hvide strips er fjernet så alt det vrøvl med tapen' ville slet ikke være nødvendigt da det ikke er via den man tager fjernsynet ud. ;)

og forøvrigt så kan du altså heller ikke ævre i tvivl, når du pakker delene ud da der er så mange små tell tell sign i selve udpakning som ville indikere selv skruer med mere er i plomberet poser.

tjek billederne her af min B7 kasse, åbnes dit C7 ikke på samme måde ;;) ergo er det jo ikke via tapen eller overdelen man åbner TVet og man har adgang bare ved at klippe de hvide strips og tage hele overdelen af.
Billede
Billede