Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#263223
Henrik A skrev:
Ludo skrev:Om 10 år har vi vel bare en gennemsigtig, semiusynlig glasplade på væggen, og vi kan vælge skærmstørrelse alt efter behov. 55" til nyhederne og 100+" til film.
Ja, sådan kunne det godt gå:-)
Kan det være det går med tv , som det var med pæren?
De sætter egne grænser for hvornår vi selv skal vælge størrelse på den skærm, de de jo dræber egen forretning når vi lige pludselig selv kan vælge størrelsen, så enten helt ny konkurrent eller også skubbes teknologien ud i fremtiden, indtil det ikke længere kan udskydes.
#263255
Jeg har et 75" XE9005 sidder ca 4.5meter Vil ikke have noget mindre. Kanon billede tjek evt mine andre indlæg ang det tv
#263257
Henrik A skrev:Jeg er lige ved og trykke på købs-knappen til Sonyen:

https://www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemme ... 05-uhd-tv/

Eneste lille ting jeg ikke lige kan finde ud af, er om jeg skal vente på et bedre tilbud, tænker på Januar-udsalget? Hvad siger i til prisen på de godt 13k, er det en ok pris, eller burde jeg vente?
13k er en rigtig fornuftig pris for dette tv i 65". Husk på at det jo startede oppe i de 20k+. Det kan sagtens være det kommer endnu længere ned i januar, men du skal nok ikke regne med en halvering eller noget i den stil.
#263259
For godt 2 uger siden bundede den ud i 10.4k under BF17 hvor tilbudene alt andet lige ikke var til at falde på halen over, - så de 13.3k' er som man tager det..http://www.pricerunner.dk/pl/2-3799723/ ... d+65xe9005
men hvis du er varm på fjernsynet' så snup det og skyd en hvid pil efter mulige fremtidige besparelser for det er og bliver et glimrende TV som har fået pæne ord fra højre og venstre, men hvis du ønsker at lave et røverkøb, så bør du nok væbne dig med lidt tålmodighed og sidde klar på aftrækkeren, når og hvis prisen igen spiller op til dans.. O-O

Men iforhold til fx engelske & tyske prissammenlignings-sites er den danske pris ganske fair.
Englands pricerunner lister den laveste pris på KD-65XE9005 til 13.5k og Tyskland kommer ind på 13k
#263319
Henrik A skrev:Tak for en hyggelig tråd!

Jeg har netop bestilt mig 1.stk. Sony 65XE9005, samt Sony 4K blue-ray afspiller.

Så Januar udsalg eller ej, jeg vil havde det nu, så jeg kan komme igang med at nyde nogle gode film mellem Jul og nytår:-)
Nogengange er glæden sgu også bare større ved at have det rigtige til det rigtige - fremfor at vente på laveste pris??
#263321
Tillykke godt valg :-)