Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pepsi
#263115
Hej

Jeg har netop købt ovennævnte tv, men kan ikke få den til at optage....og ja, det er sku træls der ikke følger en vejledning med til nye tv nu om dage. :-)

Er det mig der ikke helt har fattet funktion? Kan tv'et ikke optage på et alm. USB stik 256GB eller kræver den en harddisk med strømforsyning?
Af Hviid Gruppen
#263830
Nogle af de forhold som normalt kuldsejler optagelse på USB stick, er at drevet formateringsformat ikke er det rigtige eller man fx bruger hub.

Købte selv nogle af de omtalte ultrafit sandisk-stick 32GB som trådstarter linker til. da de var på tilbud til 77dkk ved cyber monday og på B7V vil WebOS ikke optage hvis det er igennem en usb3 hub men disse ultrafit stick er heller ikke noget at skrive hjem om, bliver knald-varme og hastigheden ej imponerende med prisen prisen in mente.

har istedet købt en del M.2 480GB & 512GB drev som medier til ens nye OLED TV og gør det til en fornøjelse at arbejde med store tunge UHD filer når drevet kontinuerligt performer 4 til 600mbps read & write.
men dog lidt en skam der kun er 1x 3.0 bandwidth på B7V, men her er en hub glimrende da man kan geare op til adsklllige porte på 1x USB3 socket, dog vil B7Vs interne optagefunktion ikke optage igennem min 3.0 USB-hub og kun via direkte i USB porten (hub= Ugreen 3xUSB3 + 1X Gigabit LAN socket), men afspilning' fungere upåklageligt og tilsyneladende ingen problemer ved at køre flere M.2 sata3 drev via USB3 porten, dog kunne jeg ikke havde både spindel iform af en 2.5 3TB drev + M.2 USB3 sticks, og skyldes nok begrænset power i USB3.0 porten da 2.5 spindel drev sluger så det halve kan være nok.

Billede
Billede
Billede
Disse 512 GB M.2 22x42 & 22x80mm SSDdrev koster omkring 110USD + 5USD M.2 USB3 enclosure (billed), så ej en billig facon og alt andet lige også overkill til et TV men de er alsidige og kan bruges til nærmest alt, og hvis man ikke ønsker at bruge dem som decideret USBsticks men istedet fx internt i en laptop eller som ordinær Sata3 SSD, så er er det lige til.