Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af nAlen
#265576
Det er jeg skam allerede, glæder mig lidt til at få smidt en uhd film på og set hvad det virkelig kan... Har dog lovet mig selv at vente til at baghøjttalere osv er monteret - kan være det også fremskynder den process lidt mere ?
Af nAlen
#265609
Torben Rasmussen skrev:Du skal åbne EPG og så bruge "Action menu" til at få åbnet topmenuen og ændre hvilken liste den skal vise.
Der ville jeg jo også gerne have at funktionen skulle være, synes bare ikke umiddelbart jeg har andre muligheder end "Føj til favoritter" "Fjern fra favoritter" & "Opsætning af favoritter" der har nogen relation hertil
Af Rtorp
#265648
Men som jeg oplever det, så vil den gå tilbage til Alle digitale kanaler, når tv'et har været slukket. Så skal man selv vælge favoritter igen. Irriterende.

Off. topic: Oplever I også at den indbyggede chromecast periodevis ikke virker?
#265655
Jeg skal prøve, at finde tilbage til hvordan jeg satte mit TV op, men i både EPG og i Discover, så viser den altså udelukkende min favoritliste og aldrig andet.

I Discover skal man scrolle helt ned i bunden og konfigurere hvad der skal vises. Der kan man slå "Digital" fra og kun vælge "Favorit".

Opsætningen af favoritter sker i TV-menuen, som du skal helt ind i indstillingerne for at finde. Den del er stadig Sonys egen og kører ikke i Android-interfacet.
Af Rtorp
#265659
Mit er version 90x.

Hvis jeg trykker på Guide, umiddelbart efter jeg har tændt tv'et, så vises alle digitale kanaler. Jeg må så gå i Discover og vælge Favoritter.
#265664
Sony introducerede fejlagtigt en bug i EPG med en af deres opdateringer, og jeg kunne godt mistænke mig selv for ikke at have opdateret mit TV til denne version. På mit TV beholder EPG sit valg af Favorit-listen, men på mindst én version af firmwaren er det ikke tilfældet - husker ikke om det gælder nyeste. Se eksempelvis her:
https://community.sony.co.uk/t5/android ... 632#M17000
Af Rtorp
#265667
Tror også det er en fejl.
Jeg har vist nok den nyeste software. Men problemet har været siden jeg fik tv'et da det udkom for 6-8 mdr siden.

Er der nogle der har problemer med at det periodevist ikke er muligt at caste fra den indbyggede chromecast, Man kan godt vælge tv'et når man vil caste, der sker blot intet.
Af nAlen
#265706
Rtorp skrev:Mit er version 90x.

Hvis jeg trykker på Guide, umiddelbart efter jeg har tændt tv'et, så vises alle digitale kanaler. Jeg må så gå i Discover og vælge Favoritter.
Jeg kan indsparke at mit gemmer dem, så glad og tilfreds indtil videre. Jeg opdaterede det da jeg satte det op sidste weekend, så antager jeg har nyeste sw :)
Af Rtorp
#265712
Har du 90x eller 93x? Jeg har seneste software, men problemet er der stadig. Det husker ikke hvad jeg har valgt, efter jeg har slukket det.