Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#262691
Wendorff10 skrev:Jeg skal nok lige opdatere herinde når jeg får hængt det op :D Det bliver nok først i starten af næste uge, da jeg ikke er hjemme i weekenden.

Jeg er også rigtig glad for mit! Jeg kan ikke vente til jeg får den bestilte PS4 Pro hjem og får prøvet Gran Turismo Sport og Assasins Creed Origins
Jeg har den originale PS4, så jeg har ikke prøvet noget 4K gaming, men har dog prøvet lidt Last of US i HDR, og det ser mega fedt ud. Man kan tydeligt se forbedringen fra SDR synes jeg. Jeg vil gerne have en UHD player tilsluttet, og jeg grubler over om det skal være en billig Xbox One S eller om jeg skal gå all in og købe en One X. :D
#263083
Så har jeg ENDELIG fået mit tv op at hænge og det fungerer skide godt! Der er ikke meget plads bagved, dog kan antennestikket lige komme til at sidde bag fjernsynet. Jeg satte diverse kabler i før jeg hængte det op, men det er langt fra nødvendigt, da man sagtens kan "tippe" det ud og rode med det. Jeg er glad for at jeg købte det med 10mm og ikk 25mm. Jeg kan varmt anbefale det beslag! Super nemt at sætte op og det hele følger med (en lille bonus for mig er at man kan "slide" det lidt fra side til side, hvis man ønsker det) :D
#263109
Lækkert tillykke ?

Vil sige hvis man har et 75" som mit kan mindre ind de 25mm ikke anbefales hvis man bruger div indgange i siden selv hvis man kan vippe tv'et.
Mit vægbeslag kan også vippes men man skal hive i 2 snøre da vægbeslaget er låst. Dette kan ikke gøres af en mand samtidig man sætter stik i i feks siden.
Jeg kan lige sætte stik i siden men ikke hvis pladsen var mindre.
#263214
Wendorff10 skrev:Så har jeg ENDELIG fået mit tv op at hænge og det fungerer skide godt! Der er ikke meget plads bagved, dog kan antennestikket lige komme til at sidde bag fjernsynet. Jeg satte diverse kabler i før jeg hængte det op, men det er langt fra nødvendigt, da man sagtens kan "tippe" det ud og rode med det. Jeg er glad for at jeg købte det med 10mm og ikk 25mm. Jeg kan varmt anbefale det beslag! Super nemt at sætte op og det hele følger med (en lille bonus for mig er at man kan "slide" det lidt fra side til side, hvis man ønsker det) :D
Fedt nok, og godt at høre at du havde succes med det og er tilfreds. :) Jeg smutter ind og bestiller et ophæng idag så jeg også kan få skidtet op på væggen. Tak for info. :)