Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#261099
Hejsa

Jeg er lidt misfornøjet med mit B7. Efter at have haft det i snart 4 måneder er der begyndt at være store lip sync issues ved brug af arc hdmi til min sony soundbar.

Problemet bliver løbende værre jo længere jeg har tv'et tændt.. det kan nustilles ved at at slå output over fra Arc til Tv speakers og tilbage igen.. efter ca 10 minutter begynder det dog forfra :s

Har forsøgt at checke youtube guides og indstille sound output indstillinger efter LG's egne foreskrifter. intet har desværre virket

Er der andre der oplever lignende issues ?
#261100
Jeg har en B7 + soundbar fra Philips og ingen problemer. Jeg kører selv via HDMI ARC.

På min soundbar har man mulighed for at justere audio sync op og ned.

Det er højst sandsynligt en indstillingsfejl, ellers vil jeg skyde på din soundbar.

Du kan evt gendanne din B7 til fabriksindstillinger.
#261146
Jeg har en B7 + en sonos playbar og har store problemer.

Lige nu kører jeg på interne højttalere og der er problemet også tydeligt hos mig med kabel tv.

Har været i kontakt med lg support der siger jeg skal opdatere til 04.70.10, men det har ikke hjulpet.
Nu vil de have video sekvenser tilsendt med problemet, synes det er meget svært at optage ordentligt, det er mere tydeligt når man selv ser det.

Har prøvet at at slå dolby atmos fra, slå av synk til og nulstille, men synes ikke at kunne finde en løsning.

Med Apple TV er det meget værre.