Debat og råd om tv-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærms-tv
Af MadzDK
dami4200 skrev:Nogen der har erfaringer med at parre deres PUS8102 med Philips HUE ?
Fungerer det efter hensigten?

Prøvet det lige hurtig igår, det virker fint, der er lidt forsinkeler på men det er de klar over der skulle hvis snart komme en opdatering som retter det.
men let at slå til og fra.
Af dami4200
MadzDK skrev:
dami4200 skrev:Nogen der har erfaringer med at parre deres PUS8102 med Philips HUE ?
Fungerer det efter hensigten?

Prøvet det lige hurtig igår, det virker fint, der er lidt forsinkeler på men det er de klar over der skulle hvis snart komme en opdatering som retter det.
men let at slå til og fra.

Perfekt, tak!
Du har vel ikke tilfældigvis også en Sonos Soundbar/Soundbase?
Eller ved om PUS8102 kan sende 5.1 lyd ud igennem optisk O_O
Af MadzDK
dami4200 skrev:Du har vel ikke tilfældigvis også en Sonos Soundbar/Soundbase?
Eller ved om PUS8102 kan sende 5.1 lyd ud igennem optisk O_O

Har desværre ikke sat noget til min så det ved jeg ikke.

Nogle der ved hvad der skal ændres så man kan finde bbc Iplayer ?
har prøvet og køre med en vpn på den den "tror" den er i UK
syns ikke rigtig der nogle steder hvor man skal opgive hvilket land man er fra ?
Brugeravatar
Af Morten Nørgaard
#262996 Det fungere fint. Havde slet ikke koblet dem til,men det gjorde jeg så nu. Det tog få minutter at sætte dem op og man kan vælge deres placering i forhold til TV, så farven passer. I mit tilfælde synes jeg dog det er distraherende grundet placeringen, men det ser temmelig fedt ud. :)
Vedhæftede filer
4BDC1019-FC61-44DA-8A65-BE89C32C7D37.jpeg
Ambilight + Hue
Brugeravatar
Af GunMetal
#263218 @dami4200 - Jeg synes, at 8102 gør et fantastisk stykke arbejde på alle fronter udover betragtningsvinkel.
når samarbejdet med hue bliver opdateret, kan det give dig noget ekstra.
Jeg overvejede længe, om det skulle være 9005 eller 8102.
Største fordel fra min side er helt klart, at 9005 kan købes andre steder end bilka ;-)
En fordel ved 9005 kan være, at farverne måske ser lidt skarpere ud, da skærmen er mere blank end 8102 der er lidt mere mat i det. jeg vil derfor også tro, at du undgår flere refleksioner på 8102.
Du får mere end rigeligt med farver på 8102, så med mindre du sidder i et MEGET oplyst rum, når du ser tv, så gør det ikke den store forskel. jeg har selv skruet meget ned for lysstyrken, da jeg næste følte, at jeg sad og kiggede direkte ind i forlygterne på en bil. der er rigeligt med smæk på lyset i 8102 :-)
Jeg tror, du bliver tilfreds uanset, hvilken skærm du vælger.
Har du brug for mere info omkring 8102'eren?
Jeg har på trods af de få dage, jeg har haft det, brugt meget tid med tv'et.
Hvad bruger du primært skærmen til?