Debat og råd om tv-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærms-tv
Af volkan
#260266 Hej alle sammen!

Der er tilbud på 20% på Sony tv'er i komplette. Jeg overvejer stærkt at købe det nu men tænker om det kan blive billigere til Black friday? Nu er det heller ikke sikkert om der vil blive tilbud på Sony 65 xe9005 til Black friday så er mega meget i tvivl.

Hvad synes i jeg burde gøre?? Håber I kan hjælpe!!
Af Beckham
#260268 Vil sige det samme....hvis du synes det er en god pris, så køb. Ja, den kan risikere at blive endnu billigere på Black Friday, men kan også sagtens være at der ikke sker noget lige på den model. Sidste år var der ikke nogle voldsomme prisfald på Sony's topmodeller på BF såvidt jeg husker. I hvert fald ikke på XD93.
Brugeravatar
Af barslund69
#260270 Det er jo svært at sige om det kommer på tilbud under black fridag. Du kan købe det her til omkring 12k. Det er billigt nok for et rigtig godt tv.
Har du is i maven venter du og håber på et endnu bedre tilbud på black men ville nok selv springe på nu.
Kommer vel også an på hvor meget man vil have det tv.
Har det selv i 75" kanon tv var så heldig at få det til 10k under pris
Brugeravatar
Af MigSelv
Beckham skrev:Vil sige det samme....hvis du synes det er en god pris, så køb. Ja, den kan risikere at blive endnu billigere på Black Friday, men kan også sagtens være at der ikke sker noget lige på den model. Sidste år var der ikke nogle voldsomme prisfald på Sony's topmodeller på BF såvidt jeg husker. I hvert fald ikke på XD93.

Det var der på ZD9, med 10k på 65".
Af volkan
#260282 Altså jeg har ventet længe på at købe Sony xe9005. Jeg ventede bare på at der vil komme et godt tilbud. Jeg skulle rigtig vente til Black friday men så læste jeg en af de andre som skrev på forummet at der er tilbud komplett hjemmeside. Kan ikke forstille mig at det vil gå længere ned til Black friday og som sagt så er det heller ikke sikker om det tv overhovedet kommer på tilbud.
Af lennon
#260283 Hvis du er sikker på,at det er TV’et du vil ha - så tror jeg det er nu . Hvis den kommer i spil på BF, så gætter jeg på,at prisen kun vil være marginalt bedre end Komplett’s . Men kun et gæt . Du er med på,at den ikke har DV ?
Af volkan
lennon skrev:Hvis du er sikker på,at det er TV’et du vil ha - så tror jeg det er nu . Hvis den kommer i spil på BF, så gætter jeg på,at prisen kun vil være marginalt bedre end Komplett’s . Men kun et gæt . Du er med på,at den ikke har DV ?

Jeg tror også jeg køber den.
Ja ved godt den ikke har DV. 😊
Af Hviid Gruppen
barslund69 skrev:Har det selv i 75" kanon tv var så heldig at få det til 10k under pris

I hvilken anledning? :o
--
trådstarter, du kan jo også helgardere ;) uden dog at være bekendt med Komplet's nærmere regler, men burde være muligt at købe det d.d., og så anmode om at de venter med leveringen og først lader leveringen effektuere efter fx d.24/11. (burde være muligt)
Brugeravatar
Af FnkyFrank
#260311 Volkan:

OSS, produkthjælp og retur, returret.

---
Vi har forlænget Fri Retur, så du kan bytte julegaven frem til d. 15 januar 2018. Gælder for varer købt efter d. 1 nov.

Forlænget Fri Retur gælder for alle privatpersoner og har de samme betingelser som den almindelige fortrydelsesret på 14 dage med følgende undtagelser:

Computere, der specielt er monteret for kunden (Komplett-PC)
Produkter købt med abonnement (Mobiltelefon, Netpad, GPS m/ Simkort)
Personlige hygiejneartikler, der er taget i brug eller har en brudt forsegling
Ved køb af digitale produkter (lyd-, videooptagelser, programmer, spil købt som download, wordfiler, pdf-filer o.l.)
For at benytte dig af Fri Retur log in på Min Side og registrer det produkt du ønsker at returnere. Retursagen være meldt til Komplett.dk senest 15 januar 2018.
Brugeravatar
Af barslund69
Hviid Gruppen skrev:
barslund69 skrev:Har det selv i 75" kanon tv var så heldig at få det til 10k under pris

--
trådstarter, du kan jo også helgardere ;) uden dog at være bekendt med Komplet's nærmere regler, men burde være muligt at købe det d.d., og så anmode om at de venter med leveringen og først lader leveringen effektuere efter fx d.24/11. (burde være muligt)

Power kørte for nogle uger siden mega tilbud spar 10000kr i en uge eller så længe lager haves :) Så slog til med det samme
Af volkan
Hviid Gruppen skrev:

--

Har modtaget mail at min ordre er på vej så tror ikke jeg kan desværre nå det. Ellers må den være vente derhjemme til Black friday.