Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Aliaz
#259807
Kan B7 og C7 anvende samme beslag? (og måske også de andre LG OLED modeller?)

Jeg har 2 huller i væggen, hvor der er 30,5 cm imellem på langs. (fra et org pioneer beslag (PDK-WM02) til 508XD.
Hvis muligt vil jeg meget gerne anvende de 2 huller.

Fås der et beslag hvor der er en hul-"bane" så man ikke er så afhængigt af om der lige er præcis 30 cm imellem og vel 20 cm nedad - som jeg antager er gældende for et VESA 300x200 beslag (som i hvert fald skulle passe til B7 - Tak Torben R)
#259808
De benytter same beslag.
Hullerne i væggen har ikke sammenhæng med hullerne bag på tv’et. Har ikke kendskab til et beslag hvor hulplaceringen til væggen er fleksibel som du efterspørger...
Bedste løsning jeg har fundet er i øvrigt det originale fra lg, Otw420b mener jeg det hedder..
Af Aliaz
#259811
claustrier skrev:De benytter same beslag.
Hullerne i væggen har ikke sammenhæng med hullerne bag på tv’et. Har ikke kendskab til et beslag hvor hulplaceringen til væggen er fleksibel som du efterspørger...
Bedste løsning jeg har fundet er i øvrigt det originale fra lg, Otw420b mener jeg det hedder..
Tak. Jeg har gemt dit link til beslaget. Indsætter det lige her hvis andre også vil have glæde af det: https://catprice.de/de/sonderaktionen/l ... dhalterung

Hvor tæt kan det komme på væggen med et B7 eller C7? Kan distancen til væggen indstilles med det beslag i linket?
Af Aliaz
#259815
claustrier skrev:Ja ned til 19mm eller så langt som antennekablet tillader :-)
Fedt nok. Har du købt et vinklet antennekabel? Eller bruger du et "almindeligt".
Har du fået gang i dit 65" C7? Det er vel super fedt :)
Af Elox
#259819
:(( Ja det er dårlig kundeservice fra LG Danmark at de vælger ikke at sælge det originale LG vægbeslag OTW 420B i Danmark, det kunne have gjort det nemt og problemfrit for deres kunder.
#259842
Har købt en vinklet antenneadapter. Lige nu sidder mit tv på et Multibrackets beslag - det er lige så tæt på væggen, men jeg har bestilt LG's beslag så TV' et kan drejes lidt og det bliver muligt at kommet til stikkene uden at skulle pille TV' et ned af væggen.

Mit C7 må siges at spille maks i mine øjne - især når det fødes med et godt signal fra f.eks. Netflix - det er jo sindssygt fede effekter på Dolby Vision (konen kan ikke se det ;) )... Men hun er i øvrigt tilfreds med skiftet fra 55 til 65".
Af Aliaz
#259844
claustrier skrev:Har købt en vinklet antenneadapter. Lige nu sidder mit tv på et Multibrackets beslag - det er lige så tæt på væggen, men jeg har bestilt LG's beslag så TV' et kan drejes lidt og det bliver muligt at kommet til stikkene uden at skulle pille TV' et ned af væggen.

Mit C7 må siges at spille maks i mine øjne - især når det fødes med et godt signal fra f.eks. Netflix - det er jo sindssygt fede effekter på Dolby Vision (konen kan ikke se det ;) )... Men hun er i øvrigt tilfreds med skiftet fra 55 til 65".
Tak. Jeg tænker ikke jeg behøver at kunne ændre på kabler bag TV'et. Hvilket multibracket beslag er det?
Fedt I er glade for TV'et :)